Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،لیلا نوروزی سرپرست مدیریت توسعه خدمات‌ومدیریت دارایی‌های معاونت اقتصادی شهرداری مشهد گفت: از اسفند پارسال و بعد از خلع ید بهره‌بردار شهربازی پارک ملت، شهرداری مشهد بهسازی و افزایش استاندارد دستگاه‌های مستقر در شهربازی را در دستورکار قرار داد. به این منظور در یک بازه سه‌ماهه، بخش مهمی از مشکلات شهربازی در حوزه استاندارد و عمرانی برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: بعد از آن در یک بازه سه‌ماهه دیگر، بهبود امکانات زیرساختی، روشنایی، مسیر تردد، نصب وسایل شهربازی، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه در دستورکار قرار گرفت.
بیشتر بخوانید پیمانکار شهربازی بوستان ملت خلع ید شد
این مقام مسئول در شهرداری مشهد ادامه داد: تقریبا ۳۰دستگاه اصلی مستقر در شهربازی پارک ملت، استانداردسازی شده است. هم‌اکنون منتظر هستیم تا شیوع کرونا کاهش بیابد و امکان ادامه فرایند استانداردسازی و فعال‌سازی شهربازی فراهم شود.

نوروزی همچنین از تلاش برای افزودن مجموعه مسقف به شهربازی پارک ملت خبر داد و بیان کرد: به‌دلیل اینکه شهربازی پارک ملت روباز است، فقط تا آخر مهر، امکان بهره‌برداری از آن وجود دارد، اما درصدد هستیم با رفع موانع پیش‌رو، امکان بهره‌برداری از فضا‌های مسقف را نیز در این مجموعه فراهم کنیم.

او با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از پارک ملت برای حدود ۲۵۰نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌شود، تصریح کرد: این آمادگی وجود دارد که شهربازی در اسفند، بعد از شناسایی یک بهره‌بردار توانمند و صاحب صلاحیت جدید، به وی واگذار شود. همچنین درصورت کاهش شیوع کرونا و صدور مجوز‌های لازم ازسوی نهاد‌های مسئول، این امکان وجود دارد که شهرداری در پارک ملت با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی از فروردین۱۴۰۰ شروع به کار کند.


انتهای پیام//م. م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری مشهد اماکن تفریحی شهربازی پارک ملت شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۹۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود

مدیر منطقه ۴ شهرداری شیراز از تبدیل باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی خبر داد و گفت: زورخانه بزرگ مرکزی شیراز در باغ جنت ساخته می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار شیراز، حسام الدین اسدزاده با اشاره به بازدید رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از پارک باغ بزرگ جنت اظهار کرد: این بازدید در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی این باغ پارک صورت گرفت و در تلاشیم تا در آینده این فضای بزرگ به یک پارک بزرگ با امکانات مجهز ورزشی تبدیل شود.

وی افزود: این باغ پارک، با زیرساخت خوب ورزشی خواستگاه بسیاری از جوانان و ساکنان شیراز است که شهرداری در آن عملیات احداث و توسعه زمین‌های ورزشی از جمله زمین فوتسال و والیبال را در برنامه قرار داده است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری شیراز ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته این پارک بزرگ ورزشی در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

اسد زاده تصریح کرد: نگاه ما به ورزش با اولویت ورزش همگانی است و با این مهم می‌توانیم در سلامت شهروندان سهیم باشیم.

زورخانه بزرگ مرکزی شیراز در باغ جنت ساخته می‌شود

مصطفی کیانی رحیمی عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در این بازدید از طرح‌های ورزشی در دست اجرا از جمله زمین فوتبال و والیبال ساحلی به همراه سایر فضاهای ورزشی بازی‌های همانند توپی، راکتی و پیست دوچرخه سواری و همچنین ظرفیت‌های گردشگری و فرهنگی باغ پارک بزرگ جنت بازدید شد.

وی افزود: این پارک به عنوان یک ظرفیت منطقه چهار و محدوده‌ای که شهرداری در آن واقع شده باید حفظ و صیانت شود و توسعه‌های متناسب با کارکردهایی که دارد انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: در شورای ششم اسلامی مصوبه‌های خوبی را در توسعه ورزش و سلامت عمومی داشتیم که از جمله آن می‌توان به احداث دو زورخانه در محدوده منطقه یکی در پارک نوید محمدی و دیگری در پارک باغ جنت با عنوان زورخانه مرکزی شیراز اشاره کرد.

کیانی رحیمی ادامه داد: در حال حاضر اعتبار لازم برای ساخت این زورخانه‌ها از جمله زورخانه مرکزی پیش بینی و به تصویب شورا رسیده که امیدواریم با درایت مدیران در شهرداری منطقه و به صورت کلان در تمام حوزه‌های شهرداری بتوانیم پیمانکار را مشخص و این طرح تا پایان دوره شورای شهر به پایان برسد.

کد خبر 748123

دیگر خبرها

  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود
  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA
  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • امکان کاهش ۲۰ درصدی ضایعات برداشت گندم با روش‌های علمی
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • معلمی با حقوق ۳۰ هزار تومانی!
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم