Web Analytics Made Easy - Statcounter

برادران عالمیان در آخرین رنکینگ سال ۲۰۲۰ هر کدام یک پله تغییر جایگاه داشتند.

به گزارش ایسنا، فدراسیون جهانی تنیس روی میز آخرین رنکینگ بازیکنان را در سال میلادی۲۰۲۰ اعلام کرد. تنها جایگاه برادران عالمیان در رنکینگ ماه دسامبر تغییر کرده و بقیه بازیکنان ایران هیچ تغییر جایگاهی نداشته‌اند. 
نوشاد عالمیان که تنها بازیکن ایرانی حاضر در بین ۱۰۰ نفر اول جهان است، با یک پله سقوط به رده ۷۳ جهان آمد و نیما عالمیان با یک پله صعود در رده ۱۲۷ جهان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنکینگ بازیکنان در ماه دسامبر به شرح زیر است: 

*رنکینگ مردان
۷۳- نوشاد عالمیان (یک پله سقوط) 
۱۲۷- نیما عالمیان (یک پله صعود) 
۱۶۸- امیر حسین هدایی
۲۰۱- امین احمدیان
۴۳۴- میعاد لطفی 
۵۲۰- افشین نوروزی 
۷۹۵- سروش امیری‌ نیا

*رنکینگ زیر ۲۱ سال جهان
۲۳- امین احمدیان

*رنکینگ زیر ۱۸ سال جهان
۱۰۸- محمد موسوی
۲۲۰- محمد جواد سهرابی
۲۳۰- نوید شمس
۲۹۰- رادین خیام

*رنکینگ زیر ۱۵ سال
۹- نوید شمس
۳۰۸- محمد امین صمدی

*رنکینگ بانوان
۲۲۱- ندا شهسواری
۳۲۹- مهشید اشتری
۳۹۴- مریم صامت
۵۳۳- مهشید صامت
۵۳۳- شیما صفایی
۶۰۷- فاطمه جمالی فر
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی تنیس روی میز نیما و نوشاد عالمیان یک پله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم

به گزارش خبرگزاری مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر یک ایران به پایان رسید.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از پیروزی شش گله ایران مقابل قرقیزستان گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم، توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم این دور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توجه به شرایطی که وجود داشت هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تأثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

کد خبر 6087793

دیگر خبرها

  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • ببینید | تشویق ایسلندی هماهنگ بازیکنان تیم ملی و هواداران پس از صعود به جام جهانی
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • جشن صعود در افغانستان با سرود ایرانی! (عکس)
  • صعود نوشاد عالمیان و ندا شهسواری در جدیدترین رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز