Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان مشهور مسیر دشواری را طی می‌کنند تا به موفقیت برسند. آن‌ها پیش از مطرح شدن و کسب درآمدهای هنگفت راز‌های زیادی دارند که کم‌تر کسی از آن‌ها آگاه است.

اولین قرارداد مسی روی دستمال نوشته شد

لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا یکی از بازیکنانی است که برای رسیدن به موفقیت مسیر دشواری را طی کرده و سختی‌های زیادی کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او زمانی که مهارت‌های خود را در تیم نیوولز اولدبویز به نمایش گذاشت مسئولان بارسلونا را مجاب کرد تا به هر شکل ممکن او را جذب کنند. "کارلس رکساچ" مدیر ورزشی تیم فوتبال بارسلونا در انعقاد قرارداد با مسی به اندازه‌ای دستپاچه بود که قرارداد او را بر روی یک دستمال نوشت و مسی آن را امضاء کرد.

مدیر بارسلونا برای انعقاد قرارداد با ستاره آرژانتینی دوست نداشت حتی به اندازه پیدا کردن کاغذ هم وقت تلف شود.

ناکامی بزرگ مسی در اولین بازی ملی

مسی سال ۲۰۰۵ موفق شد به تیم ملی فوتبال آرژانتین راه پیدا کند. او در اولین بازی ملی خود به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین و بعد از ۴۷ ثانیه از زمین اخراج شد تا بد‌ترین شروع ممکن را در تیم ملی داشته باشد.

مسی خجالتی‌ترین بازیکن دنیای فوتبال است

لیونل مسی بازیکن بارسلونا یکی از خجالتی‌ترین بازیکنان تاریخ دنیای فوتبال است. او به اندازه‌ای خجالتی است که حتی با تلفن هم صحبت نمی‌کند و بیشتر سعی می‌کند از طریق پیامک با دیگران ارتباط برقرار کند.

راز شادی پس از گل مسی چیست؟

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا عادت دارد تا پس از گلزنی دستان خود را به سمت آسمان دراز کند. علت شادی پس از گل او ادای احترام به مادر بزرگش است.

مسی رابطه نزدیکی با مادر بزرگش داشته و اعتقاد دارد او همیشه شاهد بازی‌های ستاره بارسلونا است.

مادر بزرگ مسی زمانی که او ۱۰ ساله بوده از دنیا رفته است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لیونل مسی لیونل مسی تیم فوتبال بارسلونا تیم ملی فوتبال آرژانتین پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۰۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند

بارسلونا نه تنها به فکر فروش رونالد آرائوخو نیست بلکه می‌خواهد قرارداد بلندمدت جدیدی را به او پیشنهاد کند.

طرفداری | بارسلونا مصمم به حفظ مدافع اروگوئه‌ای و کلیدی‌اش است.

به گزارش موندو دپورتیوو، رونالد آرائوخو علیرغم اشتباه بزرگش در بازی مقابل پاری سن ژرمن و افت محسوسی که در چند بازی اخیر بارسلونا داشته است اما همچنان یکی از بازیکنان کلیدی بارسا و ژاوی است. با این حال، آینده او در نیوکمپ با ابهام روبرو شده است، چراکه منچستریونایتد و بایرن مونیخ به دنبال جذب او هستند. با وجود علاقه این دو تیم سرشناس اروپایی اما بارسلونا قصد فروش ستاره خود را ندارد و آبی‌اناری‌ها می‌خواهند قرارداد بلندمدت جدیدی به او پیشنهاد دهند. قرارداد فعلی آرائوخو با بارسا تا پایان فصل 2025/26 اعتبار دارد.

منچستریونایتد علاقه‌مند به جذب رونالد آرائوخو از بارسلونا

ماه گذشته، ESPN گزارش داد که بارسلونا ممکن است در صورت دریافت پیشنهادی نزدیک به 100 میلیون یورو (109 میلیون دلار/85.5 میلیون پوند) در تابستان این مدافع 193 سانتی‌متری را بفروشد. با این حال، آرائوخو همیشه تمایل خودش را برای ادامه حضور در این باشگاه ابراز کرده است. تیم ژاوی در بازی بعدی خود در یک بازی لالیگایی هیجان‌انگیز در خارج از خانه به مصاف ژیرونا خواهد رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • واکنش زاکانی به افشای قرارداد جنجالی با چین: می‌خواهند عده‌ای سود کنند! | فیلم
  • اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • ببینید | واکنش زاکانی به افشای قرارداد خرید واگن مترو از چین
  • امضای قرارداد صادراتی ازبکستان با تجار افغانستانی