Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیر جهاد کشاورزی مشهدمقدس گفت: بازار پروتئین خراسان رضوی کمبودی ندارد و نظارت بر قیمت‌ها در دستور کار است. - اخبار استانها -

امید طهماسبی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس با اشاره به اینکه با واگذاری مواد اولیه به کارخانجات خوراک دام، حداقل 30 درصد ارزش افزوده نیز حاصل می‌شود، اظهار داشت: تمام تلاش ما در کمیته فنی خوراک دام، کمک به افزایش تولید نهاده‌های دامی، برطرف  کردن نیاز دامداران و مرغداران در راستای تامین مواد پروتئینی مورد نیاز مردم در بازار مصرف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد مهمترین هدف بازدیدهای میدانی از کارخانجات خوراک دام را شناسائی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان و همچنین کیفیت سنجی کارخانجات با آنالیز نهاده‌های تولیدی عنوان و افزود: نشست‌های تخصصی کارشناسان با مدیران واحدهای تولیدی، علاوه بر کمک به رفع موانع تولید، نقش بسزائی در حمایت از واحدهای تولیدی، دامداری‌ها و مرغداری‌ها با حفظ و ایجاد اشتغال‌های سالم و پایدار در راستای افزایش تولید دارد.

طهماسبی‌زاده با اشاره به نقش موثر کارخانجات تولید خوراک دام در افزایش بهره‌وری و ارتقاء صنعت دام و طیور و آبزی‌پروری افزود: خوشبختانه با ایجاد بسترهای مناسب تولید پروتئین در استان خراسان رضوی که از مهمترین آنها می‌توان کارخانجات خوراک دام و طیور و واحدهای متعدد پرورش گاو، گوسفند، طیور گوشتی و تخم گذار و مزارع متعدد پرورش ماهی را برشمرد جای هیچ گونه نگرانی در تامین نیازهای مردم وجود ندارد.

هزینه کمرشکن نهاده‌ها و خوراک دام/دامداران خراسان رضوی به سختی از پس هزینه‌ها برمی‌آیندپراکندگی دامداری‌های سفیدشهر کاشان نفس مردم را بُرید + فیلمرئیس دادگستری گلستان: 43 واحدفرآوری و دامداری استان احیا می‌شود

وی بیان کرد: این بازدید مختص به کارخانه‌های مذکور نیست و از تمامی کارخانجات خوراک دامی که در تامین کنستانتره مورد نیاز دامداران مشهد ایفاء وظیفه و تکلیف می‌کنند بلا استثناء به صورت دوره‌ای و یا موردی بازدیدهای فنی و کارشناسی به عمل خواهد آمد.

طهماسبی‌زاده وجود کارخانجات بسیار توانمند عضو اتحادیه کارخانه‌داران خوراک دام استان را یکی از مهمترین ظرفیت‌های تولیدات غذایی و بی‌نیازی از واردات گوشت و لبنیات بیان و عنوان داشت: نقش بهرهوری مطلوب و افزایش راندمان واحدهای تولیدی که برای تغذیه دام خود از کنستانتره‌های با کیفیت مورد تایید استفاده می‌کنند غیرقابل انکار است.

انتهای پیام/282/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارخانجات خوراک دام خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۰۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌

ایسنا/زنجان مدیر امور اجتماعی اداره‎‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تاسیس خانه‌های بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی در سال گذشته به ۱۴۵ واحد رسید که نسبت به سال پیش از آن رشد ۷ درصدی داشت.

سجاد اوجاقلو در گفت‌‍وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه بیش از ۹۵ درصد واحدهای تولیدی واجد شرایط در استان دارای خانه های بهداشت کارگری هستند، اظهار کرد: هم اکنون تعداد کمی از واحدهای تولیدی که مشمول راه‌اندازی خانه بهداشت هستند در استان باقی مانده است که تاسیس خانه بهداشت در آنها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به بهره‌مندی ۲۳ هزار و ۵۰۰ کارگر از خدمات خانه‌های بهداشت، ادامه داد: ارائه خدمات رفاهی و استراحتگاهی برای کارگران در شهرهای سیاحی و زیارتی جزو برنامه‌ها قرار دارد، چرا که ارائه خدمات رفاهی جزو نکات مورد تاکید است و در این راستا در سال گذشته به ۲۳۲۰ کارگر و خانواده‌هایشان خدمات ارائه شده است.
 
اوجاقلو با اشاره به ارائه خدمات ورزشی به کارگران نیز خاطرنشان کرد: تعداد خانه‌های فرهنگ کار افزایش داده شده است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشند. داشتن جامعه کارگری با نشاط و پویا بهره‌وری را افزایش می‌دهد و این نکته باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد
  • کشت چغندر علوفه‌ای در مازندران تامین کننده خوراک دام کشور
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی
  • افزایش تولید گاز / خوراک پتروشیمی ها تامین شد؟
  • ۵۰ هزارتن شیرخشک در کارخانجات دپو شده است
  • پیش‌بینی تولید ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن محصول بهاره در خراسان رضوی