Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه مشهور آمریکایی فاش کرد که دونالد ترامپ درباره بخشش و عفو احتمالی ۳ فرزند و دامادش پیش از ترک ریاست جمهوری با مشاورانش مشورت کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه نیویورک تایمز به نقل از دو منبع آگاه نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درباره بخشش احتمالی 3 فرزندش به همراه جارد کوشنر دامادش پیش از ترک ریاست جمهوری، با مشاوران خود صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

2 منبع آگاه گفته‌اند: ترامپ درباره بخشش زودتر از موعد احتمالی فرزندان و دامادش و همین طور رودی جولیانی وکیل شخصی اش با مشاوران و دستیارانش مذاکره کرده است.

اختلاف متحدان ترامپ بر سر ادعای تقلب انتخاباتیترامپ قصد شرکت در مراسم تحلیف بایدن را ندارد

 

پیش از این روزنامه نیویورک تایمز فاش کرده بود که جولیانی هفته گذشته با رئیس جمهور درباره بخشش احتمالی صحبت کرده است.

ولی این روزنامه آمریکایی افزود: ترامپ درباره بخشش احتمالی دونالد ترامپ جی آر، اریک ترامپ، ایوانکا ترامپ و شوهرش جارد کوشنر مذاکره کرده است به خاطر این نگرانی که وزارت دادگستری آمریکا در دوره ریاست جمهوری جو بایدن اقدامات تلافی جویانه‌ای را علیه خانواده‌اش انجام خواهد داد.

کاخ سفید هنوز درباره این مساله اظهارنظر نکرده است. دونالد ترامپ جی آر بزرگتری پسر ترامپ پیش از این توسط رابرت مولر بازپرس ویژه پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 میلادی تحت بازجویی قرار گرفته بود.

نیویورک تایمز نوشت: علت اصلی نگرانی ترامپ درباره تحقیقات قضایی در خصوص سایر فرزندانش هنوز مشخص نیست. البته اتهاماتی درباره فرار مالیاتی سازمان ترامپ مطرح شده و دادستان منهتن در حال تحقیق درباره این پرونده است.

دلیل بخشش جولیانی نیز هنوز نامشخص است ولی برخی دادستان های فدرال در منهتن در حال تحقیق درباره روابط کاری و تجاری وی با اوکراین هستند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیویورک تایمز دونالد ترامپ ترامپ درباره ریاست جمهوری درباره بخشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۰۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است

رئیس ارتش انگلیس با اشاره به ضعف دفاع اوکراین، اذعان کرد کی‌یف با «جنگ دشواری» در مقابل پیشروی‌ نیروهای روسیه قرار دارد.

به گزارش ایسنا، مسئله ضعف دفاع اوکراین توسط بسیاری از مقامات غربی و رسانه‌ها برجسته شده است و احتمال می‌رود حتی با وجود کمک‌های گسترده‌ای که از سوی غرب به خصوص آمریکا به اوکراین سرازیر می‌شود، این کشور نتواند در مقابل قدرت روسیه به پیروزی برسد.

«تونی راداکین»، رئیس ارتش انگلیس در گفت‌وگو با روزنامه فایننشال تایمز بیان کرد: «فضای غمگین و ناامید کننده‌ای دفاع اوکراین را احاطه کرده و این کشور با جنگ دشواری در مقابل پیشروی نیروهای روسیه مواجه شده است.»

این اظهارات رئیس ستاد دفاع انگلیس درحالی مطرح می‌شود که پیش از این بارها مقامات غربی و حتی اوکراینی اذعان کرده‌اند که روسیه در بسیاری از موارد چندین برابر از اوکراین جلوتر است؛ موضوعی بدیهی که رسانه‌های آمریکایی از جمله تلویزیون سی‌ان‌ان پیشتر به آن پرداخته‌اند.

روزنامه فایینشال تایمز می‌نویسد پس از ماه‌ها عدم قطعیت درباره استراتژی غرب در اوکراین، راداکین با خوشبینی تمام درباره موقعیتی صحبت می‌کند که تمام کشورهای ناتو دغدغه «خرج بیشتر پول» را دارند. اما حتی خود اوکراین هم شک دارد که آیا حجم جدیدی از کمک‌ها می‌تواند به ثبات موضع متزلزل‌شده‌اش کمک کند یا خیر.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد
  • نیویورک تایمز: نابودی حماس ممکن نیست
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • نیویورک تایمز: فعالیت حماس در بالا و زیر زمین ادامه دارد