Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@20:12:31 GMT

۱۷ شرکت بورسی و فرابورسی بازارگردان معرفی کردند

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۰۳۱۳

۱۷ شرکت بورسی و فرابورسی بازارگردان معرفی کردند

عملیات بازارگردانی سهام ۱۷ شرکت در بورس اوراق بهادار و فرابورس ایران آغاز شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شرکت بورس تهران از آغاز عملیات بازارگردانی نمادهای معاملاتی مربوط به شرکت‌های آهنگری تراکتورسازی ایران، صنعتی سپنتا، صنایع سرما آفرین ایران، لامپ پارس شهاب، شهد، چرخشگر، سرمایه‌گذاری توکا فولاد، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، حمل و نقل توکا، فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر، فرآورده‌های نسوزآذر، فولاد امیر کبیر کاشان، معدنی و صنعتی چادرملو و خوراک دام پارس  خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرابورس ایران نیز اعلام کرد بازارگردانی به روش مبتنی بر حراج در نماد معاملاتی «حآس1» از امروز(چهارشنبه) و بازارگردانی به روش مبتنی بر حراج در نماد معاملاتی «وپس» از روز شنبه(15آذر) انجام می‌شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

شایان ذکر است در حالی از 10 مهرماه امسال تمامی شرکت‌های بورسی و تا 15 ماه جاری شرکت‌های حاضر در فرابورس ملزم به معرفی بازارگردان شدند که به گفته مدیر نظارت بر ناشران بورس، همه ناشران پذیرفته شده در بورس موظفند برای انعقاد قرارداد بازارگردانی و معرفی بازارگردان به بورس اوراق بهادار تهران یا فرابورس ایران اقدام کنند.

بر این اساس در صورت اجرا نکردن این ابلاغیه، ناشران متخلف محسوب و جرایم برای آنان در نظر گرفته می‌شود که این جرایم و ضمانت اجرایی شامل تذکر، اخطار، محدودیت موقت یا دائم در دسترسی به سامانه معاملات، تعلیق یا لغو مجوزهای صادره توسط سازمان، محرومیت دریافت خدمات از ارکان بازار سرمایه برای مدت معین، جریمه نقدی، محرومیت از تصدی در هیئت مدیره اشخاص تحت نظارت، سلب صلاحیت و لغو پذیرش می‌شود.

شاخص بورس 7 هزار واحد رشد کرد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرابورس بورس تهران فرابورس بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۰۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 تصاویری از بیرون انداختن شرکت توسعه و عمران کرمان توسط مردم منتشر شده که دست و پایش را گرفتند و از شرکت به بیرون پرتش کردند. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری فارس در اکسپو معرفی می‌شود
  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • «قیمت دلار» برای اولین بار به ۴۴ هزار تومان رسید!
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • سیر تا پیاز بند بورسی