Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@03:39:11 GMT

توزیع 200 هزار بسته معیشتی در استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۰۹۵۵

توزیع 200 هزار بسته معیشتی در استان مرکزی

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه از ابتدای امسال تاکنون بین نیازمندان این استان توزیع شد.

به گزارش جماران، امید محترمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ارزش مجموع ۲۰۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده در استان مرکزی ۷۰۰ میلیارد ریال است که از محل منابع بسیج سازندگی، سپاه روح‌الله، نهادهای حمایتی، موقوفات، دستگاه‌های اجرایی و کمک خیران تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: بسته‌های معیشتی استان مرکزی شامل برنج، ماکارونی، روغن، رب گوجه، پنیر و گوشت است که ارزش هر بسته بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برآورد می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: مرحله نخست رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه استان مرکزی در اردیبهشت و خردادماه امسال برگزار شد که در این اقدام فرهنگی بیش از ۱۳۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این استان توزیع شد.

وی ادامه داد: مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه استان مرکزی نیز از اواخر مرداد ماه امسال در ۲ مرحله در دهه کرامت و امامت و دهه نخست ماه محرم انجام شد که طی آن ۵۱ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: بخش سوم مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنان استان مرکزی نیز از  آبان‌ماه امسال آغاز شده و تا پایان سال نیز ادامه دارد. 

محترمی اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده بیش از ۲۵۰ هزار بسته معیشتی تا پایان سال جاری بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی افزود: اقشار و خانوارهای نیازمند با محوریت مساجد و پایگاه‌های بسیج محلات شناسایی و بسته‌های حمایتی با رعایت اصول بهداشتی بین این افراد توزیع می‌شود.

اخبار مرتبط توزیع 25 هزار بسته معیشتی در استان مرکزی توزیع 2 هزار بسته معیشتی در مرند روحانی: آمریکا را مجانی تطهیر نکنید/ با دولت جدید آمریکا به سمت فرصت می‌رویم سرپرست جدید خانوار برای دریافت بسته معیشتی چه باید کند؟ راه اندازی پویش محرم برای کمک به نیازمندان خوزستان

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لیگ برتر 99 همدلی بسته معیشتی کمک مؤمنانه مواسات استان مرکزی سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لیگ برتر 99 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان رزمایش مواسات سپاه روح الله بسیج سازندگی استان مرکزی همدلی و کمک توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۰۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد

سید سعید میرنظامی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در چهل و دومین نشست کمیسیون ماده ۴۲ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، پرونده یکی از شرکت‌های تولید و بسته بندی زعفران در استان مرکزی که در ۲ بند آزمون شده مغایر با استاندارد بود، توسط اعضای این جلسه مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست که با حضور قاضی منتخب دادگستری برگزار شد، با محرز شدن تخلف واحد تولیدی و اتفاق نظر اعضای کمیسیون، واحد تولیدی که در مامونیه از توابع شهرستان زرندیه استان مرکزی فعالیت می‌کرد، ملزم به پرداخت جریمه نقدی، ارائه تعهد، الزام به بهسازی تولیدات و جمع آوری محصولات از سطح بازار شد.

مدیر کل استاندارد استان مرکزی گفت: طبق ماده ۴۱ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، در صورتی که واحدهای تولیدی و خدماتی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد یا تاییدیه از سازمان، اقدام به تولید کالا یا خدمات پایین‌تر از کیفیت استاندارد کنند، موضوع در کمیسیون ماده ۴۲ این قانون، مورد بررسی و تصمیم گیری اعضا قرار می‌گیرد.

کد خبر 6087595

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • ارائه ۵۰ بسته سیاستی بسیج اساتید برای حل مشکلات کشور
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران