Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-قائم مقام آبفای استان هرمزگان گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) با مشارکت آب و فاضلاب به صورت جدی پیگیرساخت مخزن هستند و به زودی با پیگیری و تامین اعتبارات عملیات ساخت مخزن آغاز خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، روستای ذهبارک از توابع بخش گافر در فاصله 75 کیلومتری مرکز شهرستان بشاگرد واقع شده است که اهالی آن با مشکلات زیادی از جمله نبود آب آشامیدنی سالم مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گزارش| محرومیت روستای ذهبارک بشاگرد ‌از آب آشامیدنی سالم/ وعده آب و فاضلاب ‌برای ساخت ‌مخزنروایت تسنیم از رنج‌ مضاعف مردم در منطقه‌ای محروم / ‌روستای ذهبارک ‌بشاگرد ‌آب آشامیدنی سالم ندارد + تصاویرپیگیری‌های تسنیم جواب داد؛ ارسال یک محموله آرد به روستای ذهبارک بشاگرد توسط بالگرد سپاه

دهیار روستای ذهبارک در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با انتقاد از عدم وجود آب شرب سالم برای مردم این منطقه اظهار داشت: در حال حاضر حوضچه کوچکی در مرکز روستا جهت دسترسی راحت‌تر تمام خانوادهشها احداث شده است.

حسین خودستان با گلایه از وعده‌های بی سرانجام مسئولان استانی گفت: مردم این روستا به وعده‌ها ایمان ندارند و در انتظار اقدام جهادی برای ساخت مخزن آب آشامیدنی هستند.

دهیار ذهبارک ادامه داد: سالیان متمادی از وعده مسئولان برای ساخت این مخزن می‌گذرد؛ مردم این روستا با یارانه روزگار خود را می‌گذارند و توانایی پرداخت هزینه‌های درمان بیماری‌های ناشی از نوشیدن آب غیربهداشتی را ندارند.

خودستان بیان کرد: متاسفانه مسئولان شهرستان بازدیدهای میدانی زیادی از روستا داشتند و وعده ساخت مخزن را دادند اما مردم این روستا همچنان باید در حوضچه لباس‌های خود را شسته و آب آشامیدنی خود را تامین کنند.

وی خاطر نشان کرد:اهالی این روستای محروم در انتظار نگاه ویژه مسئولان و اقدام جهادی جهت ساخت مخزن و حل مشکل آب شرب سالم در روستای ذهبارک هستند. 

احمد شاکری قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار تسنیم اظهار کرد: در سنوات گذشته بهسازی شبکه و چشمه اقداماتی انجام شد، اما متاسفانه برای ساخت مخزن آب این روستا تامین اعتبار صورت نگرفت.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب افزود: جهت ساخت این مخزن در سال‌های قبل با پیمانکار قرارداد منعقد شد، اما به دلیل نبود اعتبارات لازم، ساخت مخزن عملیاتی نشد.

شاکری تصریح کرد: باهماهنگی‌های صورت گرفته با قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان مقرر شده که به صورت مشارکتی مخزن آب این روستا ساخته شود.

وی خاطر نشان کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) با مشارکت آب و فاضلاب به صورت جدی پیگیر ساخت مخزن هستند و به زودی با پیگیری و تامین اعتبارات عملیات ساخت مخزن آغاز خواهد شد. 

انتهای پیام/872/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روستای ذهبارک آب آشامیدنی آب و فاضلاب برای ساخت ساخت مخزن مخزن آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۰۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان

علیرضا قاسمی در بازدید از مناطق سیل زده گفت: سیلاب، طغیان رودخانه‌ها و طوفان بی‌سابقه باعث آسیب‌های بسیار زیادی به تأسیسات آب شد، به طوری‌که ۲۹۵ روستا و ۶ شهر سیستان و بلوچستان دچار بی‌آبی شدند.

وی با بیان اینکه ۱۲ شهرستان سیستان و بلوچستان به دلیل تشدید بارش‌ها در محاصره سیل قرار گرفتند، افزود: در روستا‌هایی که امکان تردد وجود داشت و سیلاب در محل جاری نبود، نسبت به رفع فوری خسارت‌ها و برقراری آب در شبکه روستا‌ها و شهر‌های درگیر اقدام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به آسیب خط اصلی مجتمع ۲۸ روستایی بندینی در شهرستان زرآباد بیان کرد: با توجه به جاری بودن آب در محل شکستگی خط انتقال اصلی مجتمع، برای رفع فوری مشکل بی‌آبی مردم اجرای طرح موقت و اضطراری در دستورکار آبفا قرار گرفت که اکنون در حال اجراست.

وی از فعالیت تانکر‌های آبرسانی سیار در زرآباد خبر داد و گفت: آب آشامیدنی مردم از طریق ناوگان آبرسانی سیار در حال تأمین است تا آسیب‌های وارده ترمیم و آب پایدار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» طرحی برای کمک به اقتصاد روستا
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • رمزگشایی از ماجرای مرموز روستایی که یک شبه ناپدید شد!
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد