Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدرضا زنده روح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پیروزی گل‌گهر مقابل ماشین سازی تبریز در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی داریم. ماشین سازی تیمی با ساختار دفاعی فشرده است و با نفرات زیاد دفاع می‌کند.

هافبک گل‌گهر در خصوص اینکه برای رسیدن به گل در این بازی فشار زیادی را تحمل کردند، گفت: می‌دانستیم رسیدن به دروازه آن‌ها سخت است چون پرتعداد و بسته دفاع می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینحال توانستیم موقعیت‌هایی بسازیم و خداراشکر توانستیم در بازی که سخت و پربرخورد بود سه امتیاز را بگیریم که فکر می‌کنم اتفاق خوبی برای تیم ما بود.

وی در مورد اینکه اولین گل فصل جدیدش را برای گل‌گهر در این بازی به ثمر رساند که منجر به کسب سه امتیاز بیرون از خانه شد، تصریح کرد: تمام بچه‌ها در این بازی خیلی زحمت کشیدند. خوشحالم که توانستم جزو بازیکنان تاثیرگذار تیم باشم تا برنده باشیم. این برد به کادرفنی و همه بازیکنان که چندروز را پرفشار و سخت تمرین کردند تعلق دارد.

زنده‌روح در خصوص اینکه پنالتی‌های قبلی گل‌گهر را منشا زده بود و در بازی با ماشین سازی خودش پشت ضربه پنالتی ایستاد، گفت: به هرحال امیرقلعه نویی تصمیم می‌گیرد که در شرایط مختلف چه کسی پنالتی بزند. بازی قبلی تصمیم گرفت منشا بزند و این بازی تصمیم گرفت من بزنم اما در تیم ما مهم نیست چه کسی گل بزند. برنده شدن تیم مهم است و می‌بینیم که همه بازیکنان برای این موضوع تلاش می‌کنند.

هافبک گل‌گهر در خصوص حفظ صدرنشینی پس از بازی چهارم اظهار داشت: اتفاق خوبی است اما به این نگاه نمی‌کنیم که تا هفته چهارم صدرنشین هستیم. باید در هفته‌های بعد هم طوری کار کنیم که ثابت کنیم این اتفاق جرقه نبوده که از بین برود. باید به تیم گل‌گهر احترام بگذارند. باید نشان بدهیم شخصیت تیمی ما باعث شده این اتفاق بیفتد. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد و به هدفی که داریم برسیم.

وی در مورد اینکه در لیگ بیستم گل‌گهر نامی جدید بین مدعیان لیگ محسوب می‌شود، عنوان کرد: ما اولین تیمی بودیم که تمریناتمان را شروع کردیم چون می‌خواستیم کارهای بزرگی انجام بدیم. تک تک بازیکنان و کادرفنی ما این توانایی را دارند. فکر می‌کنم تا الان هم این را ثابت کرده‌ایم ولی باید بیشتر تلاش کنیم تا نشان بدهیم صدرنشینی ما اتفاقی نیست و روی برنامه و زحمتی بوده که کشیدیم.

زنده‌روح در مورد بازی هفته پنجم گل‌گهر مقابل پیکان گفت: بازی با پیکان بازی سختی خواهد بود. این تیم انگیزه های خاص خودش را دارد اما سعی می‌کنیم در بازی خانگی موفق بشیم و باز هم سه امتیاز را بگیریم و روندمان را ادامه بدهیم. بازی به بازی جلو می‌رویم. امیدواریم هرچه خیر است اتفاق بیفتد و بتوانیم به جایگاهی که دوست داریم برسیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر گل گهر احمدرضا زنده روح قلعه نویی منشا پنالتی زنده روح گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال

سرمربی تیم ملی فوتبال در پیامی به حمایت از تیم ملی فوتسال پرداخت.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال ایران توانست با غلبه بر ازبکستان میزبان به فینال جام ملتهای اسیا ۲۰۲۴ راه پیدا کند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پیامی ویدئویی در حمایت از تیم ملی فوتسال اظهار کرد: عرض تبریک به فرزندان برومند ایران زمین. به نظر من شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارد. نسل تازه ای با درایت سرمربی با دانشتان در حال شکل گیری است و قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی است برای افتخارات بیشتر و مسابقات جهانی. آرزو دارم و اطمینان می دهم که با همین قدم های استوارتان با جام به وطن برمی گردید.

فینال فوتسال جام ملتهای آسیا فردا بین ایران و تایلند برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم