Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@18:09:55 GMT

رشد صعودی مبتلایان به کرونا در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۱۴۱۸

رشد صعودی مبتلایان به کرونا در مازندران

هرچند سه شهر مازندران در وضعیت قرمز و نیمه تعطیل به سر می برد اما محدودیت ها نتوانست میزان شیوع کرونا را تا به امروز کاهش دهد و علاوه بر اینکه نرخ بیماران مبتلا به کووید ۱۹ از مرز ۸۹۴ نفر گذشت چندین شهر دیگر این استان نیز به وضعیت قرمز رسید.

به گزارش جماران به نقل از ایسنا، سید عباس موسوی رئیس  این دانشگاه، اعلام کرد: ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۳۳ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: ظرف همین مدت تعداد ۱۱۸ نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هم اکنون ۷۱۱ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۱۶۲ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

آخرین آمار کرونا در بابل

بر اساس گزارش روابط‌ عمومی و امور بین ‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل در حال حاضر ۱۸۳ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر اساس این آمار در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ بیمارجدید بستری و ۱۷ بیمار هم ترخیص شدند و ۳۸ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 

اخبار مرتبط بحرانی شدن وضع کرونا در مازندران بستری شدن 312 بیمار مشکوک به کرونا در مازندران خمین و دلیجان از وضعیت قرمز خارج شدند 113 نفر به آمار مبتلایان کرونا مازندران افزوده شد هشدار دانشگاه علوم پزشکی کرمان در خصوص تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستانی

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لیگ برتر 99 آمار کرونا کرونا مازندران وضعیت کرونا وضعیت قرمز تعطیلی کرونا صعود کرونا رشد صعودی کرونا رشد کرونا سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لیگ برتر 99 دانشگاه علوم پزشکی مشکوک به کرونا بیمار مشکوک بستری هستند بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۱۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب‌های ویژه قرار دارد.

میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • روند ولادت در استان بوشهر صعودی شد
  • شناسایی ۳ هزار و ۸۴۲ تارنمای مشکوک در کشور
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • اساس و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل جوان است
  • جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید
  • هواداران رودا خوشحال از صعودی که سرانجام نداشت
  • حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد