Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی دیناموکیف می گوید کریستیانو رونالدو از آن بازیکنانیست که می توانند تفاوت ها را رقم بزنند. 

میرشا لوچسکو، سرمربی دیناموکیف، در آستانه دیدار تیمش مقابل یوونتوس از دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، به تمجید از کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی بیانکونری پرداخت. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، کریستیانو رونالدو در این فصل و در 7 بازی که در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا برای تیمش انجام داده است، 9 گل به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که در جریان تساوی 1 بر 1 مقابل بنونتو از هفته نهم سری آ، در ترکیب تیمش حضور نداشت، می تواند در مقابل دیناموکیف به میدان برود و مشکلی از این بابت ندارد. بارسلونا و یوونتوس صعود خود را به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کردند و در این میان لوچسکو و شاگردانش باید برای کسب جایگاه سومی و حضور در رقابت های لیگ اروپا تلاش کنند. در این میان، لوچسکو در گفت و گویش پیش از دیدار با یوونتوس، به شاگردانش هشدار داد که مراقب کریستیانو رونالدو باشند. سرمربی دیناموکیف گفت: 

رونالدو کاریزما دارد و سطح کل تیم را بالاتر می برد. او یکی از آن بازیکنانیست که می توانند تفاوت ها را رقم بزنند. او به دلیل کارهایی که در زمین می کند و اعتماد به نفسی که به هم تیمی هایش می دهد، برای تیمش مهره بسیار مهمی است.

با این که یوونتوس شروع خوبی در سری آ نداشته است، لوچسکو بر این باور است که آن ها هنوز هم جزو بهترین تیم های اروپا هستند. او گفت:

یوونتوس تیم فوق العاده ای است و می تواند با بازیکنانی که در اختیار دارد به دو تیم قدرتمند نیز تقسیم شود. آن ها برخی چیزها را تغییر دادند و در حال رسیدن به تکامل در برخی دیگر از زمینه ها هستند اما من مطمئنم که این موضوع باعث افزایش سطح بازیکنان آن ها خواهد شد. من فکر می کنم یوونتوس می تواند قهرمان اروپا شود. آن ها بازیکنان فوق العاده ای در اختیار دارند و البته عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه ها، کار را برای همه دشوار کرده است. فوتبال ایتالیا یکی از مهم ترین های جهان است و خواهد بود. 

همچنین بخوانید:

رسمی؛ کریستیانو رونالدو برنده جایزه پای طلایی 2020 شد

آندره آ پیرلو: بابت تساوی برابر بنونتو اصلا نگران نیستم

الکس ساندرو: می دانیم که باید بهتر شویم؛ یوونتوس می خواهد همیشه برنده باشد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۱۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)

 

 

 

منبع : طرفداری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جام جهانی پیرمردها ؛ رونالدینیو و تیری آنری پا به توپ می‌شوند (فیلم) ۱۷ سال از سریع‌ترین گل تاریخ لیگ قهرمانان اروپا گذشت (فیلم) مصاحبه قدیمی علی دایی در آلمان پس از گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)

دیگر خبرها

  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم