Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان های مردم نهاد جوانان استان آذربایجان غربی با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران استان در اقدامی خودجوش و آتش به اختیار در سالن ۹ دی ارومیه مرحله دیگری از رزمایش کمک مومنانه و همت جوانانه اجرا کردند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، در این رزمایش استانی تعداد ۷۰۰ بسته معیشتی به مبلغ ۳۰۰هزار تومان به مبلغ مجموعا ۲۱۰میلیون تومان جمع‌آوری و برای کمک به اقشار کم برخوردار و آسیب دیده از بیماری کرونا در سراسر استان پخش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود احمدی ریئس مجمع جوانان استان آذربایجان غربی ضمن بزرگداشت هفته بسیج به عنوان نماد قدرت و همدلی مردم بخصوص جوانان انقلابی اعلام داشت که ؛ سازمان مردم نهاد حامی مهربان من به نمایندگی از سمن ها و هیئت جانبازان و معلولین به  نمایندگی از هیئت های ورزشی در کنار سازمان بسیج ورزشکاران استان در این امر خداپسندانه در شرایط کرونا در کنار مردم هستند و در هفته بسیج با شعار : پیشرو در خدمت و امید آفرینی اقدام به شناسایی، جمع آوری  و توزیع هدفمند نمودند.

وی افزود: این رزمایش ۳۱ امین مرحله از توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی در سطح استان بوده و در تلاشیم انشالله در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از اقشار آسیب دیده تعداد بیشتری از این بسته هاتهیه و توزیع کنیم.

این رزمایش با حضورمسئول سازمان بسیج ورزشکاران، مجمع جوانان استان، هیئت جانبازان و معلولین و رئیس اداره ورزش و جوانان ارومیه صورت پذیرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته بسیج سازمانهای مردم نهاد آذربایجان غربی سازمان های مردم نهاد جوانان سمن های جوانان سمن های جوانان آذربایجان غربی سمن آذربایجان غربی رزمایش جوان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۱۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی و با حاکمیت الگوهای پایدار در منطقه، تا اواسط هفته جاری در بیشتر نقاط استان شاهد جوی آرام خواهیم بود.

مطیعی، با اشاره به پیش بینی روند افزایش تدریجی دماهای بیشینه در استان افزود: در هفته جاری ، در برخی ساعات وزش باد و غبار محلی نیز در مناطق مختلف پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی استان، با اشاره به کمینه و بیشینه دمای استان در ۲۴ ساعت گذشته اضافه کرد: در شبانه روز گذشته شوط با ۲۹.۴ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و تکاب با ۳.۶ درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین شهرها استان بودند.

 

 

دیگر خبرها

  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی