Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی محمدنبی توضیحاتی در خصوص اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال ارائه داده است

مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، مهدی محمدنبی در خصوص تایید اساسنامه فدراسیون فوتبال در مجمع عمومی این فدراسیون، به میزان گفت:

اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال با 70 رای به تصویب رسید و ما متعاقباً جلسه هیات رییسه را در پیش داریم که زمان و محل برگزاری پست‌ های انتخاباتی هیات رییسه را تعیین می ‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدنبی افزود:

برای این اساسنامه زحمات زیادی کشیده شد تا برای اولین بار توانستیم آن را به صورت مکتوب در فیفا تایید و در مجمع تصویب کنیم. این یک سند تاریخی است و امیدوارم که این اتفاق باعث رشد و توسعه فوتبال شود و بتوانیم در آینده قدم ‌های بزرگتری برداریم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر با وجود شرایط کرونایی، گفت:

ما توانستیم به موقع لیگ برتر فوتبال را شروع کنیم و به دنبال این هستیم که لیگ فوتسال را هم برگزار کنیم. امیدوارم بتوانیم با رعایت پروتکل ‌های بهداشتی، مجوز فدراسیون پزشکی - ورزشی و وزارت بهداشت، لیگ برتر فوتسال را هم آغاز کنیم، چون موفقیت تیم ملی فوتسال در گرو داشتن یک لیگ پویا است.

نبی تصریح کرد:

بازیکنان باید این فرصت داشته باشند تا خود را به کادرفنی تیم ملی اثبات کنند و عدم برگزاری لیگ ممکن است در آینده مشکلاتی را به وجود بیاورد. امیدوارم علاوه بر این ‌ها لیگ بانوان را هم بتوانیم آغاز کنیم.

نبی در مورد وضعیت تیم ملی ایران گفت:

موفق شدیم در فیفادی ‌ها اردو‌هایی را در ازبکستان، ترکیه و بوسنی برگزار کنیم. طبق بررسی ‌هایی که داشتیم مشخص شد اکثر کشور‌های آسیایی به خوبی تیم ملی ایران اردویی برگزار نکرده‌ اند. تلاش فراوانی برای تدارک بازی‌های دوستانه داشتیم و خوشبختانه بازی‌ های خوبی انجام دادیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت:

با توجه به پتانسیلی که تیم ملی دارد امیدوارم بتوانیم 4 بازی باقی مانده خود را در مسابقات انتخابی جام جهانی با موفقیت پشت‌ سر بگذاریم و 12 امتیاز کامل را بگیریم و صعودمان را قطعی کنیم. برای انجام این کار، باید از تیم ملی، اسکوچیچ و بازیکنان حمایت کنیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مهدی محمدنبی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد

اولین جلسه هیات‌ مدیره استقلال ایران بعد از خرید ۸۵ درصد سهام آن توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با حضور علی عسکری، رشید سمیعی، مهدی حیدرزاده، مهدی افضلی، علی خطیر، احمد شهریاری، حسین پناهیان، مهدی قربانی و مهدی سالم برگزار شد.

در این جلسه عبدالعلی علی عسکری، با اشاره به اهمیت رقابت تیم‌های بزرگ در عرصه داخلی، این مهم را موجب تقویت فوتبال ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و اظهار داشت: صنعت خودروسازی در آلمان به این دلیل از آمریکا پیش افتاد که دو شرکت بنز و بی‌ام و با هم رقابت می‌کردند و این رقابت موجب رشد این صنعت در عرصه جهانی شد. در حوزه فوتبال هم معتقدیم رقابت داخلی برای موفقیت جهانی بسیار مؤثر است، همچنین معتقدیم تیم‌های محبوب ملت باید مورد توجه باشند.

وی با بیان اینکه «استقلال ایران باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای، آسیایی و جهانی جزو برترین‌ها باشد»، تصریح کرد: گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در حمایت از تیم استقلال ایران جدی است و ما نیز با توکل به خدا و توسل به معصومین و با حمایت هواداران پرشور استقلال ان‌شاءالله به سمت توفیقات ورزشی در عرصه‌های جهانی خواهیم رفت.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، موفقیت تیم‌های ورزشی و بخصوص فوتبال در عرصه‌های جهانی را موجب نشان‌دادن عظمت و اقتدار ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و افزود: این موفقیت‌ها به همراه وحدت، همدلی و یکپارچگی در داخل باعث تولید قدرت ملی می‌شود و می‌بایست هر کدام از ما به نحوی برای رسیدن به این مهم تلاش کنیم.

توجه ویژه باشگاه استقلال به حوزه فرهنگی از مواردی بود که در این جلسه موردبحث و بررسی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • موضوعات مشترک کشورهای عضو ACD پیگیری شود
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • بازسازی بافت تاریخی شهرکرمان نیازمند طرحی کارشناسی و آینده نگراست
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد