Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاریخ برگزاری جلسه سرپرستان و مراسم قرعه‌کشی مسابقات لیگ‌های تکواندو اعلام شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با توجه به ابلاغ شیوه‌نامه برگزاری مسابقات لیگ تکواندو در سال ۱۳۹۹ با اعلام سازمان لیگ، تیم‌هایی که ثبت نام اولیه را انجام داده‌اند‌ می‌بایست حضور قطعی خود را تا روز سه شنبه ۱۸ آذرماه به صورت مکتوب اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برای حضور در نوزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو "جام خلیج فارس"،  ۱۱ تیم شهرداری ورامین، لوازم خانگی کن،  پاس قوامین، دانشگاه آزاد اسلامی،  پارسیان البرز، پالایش نفت آبادان، جوانه (استقلال)، صنعت مس کرمان، فتح صدر البرز (رتاآ)،  فرمانیه و مهاجرین اعلام آمادگی کرده‌اند.  

به منظور شرکت در بیست و ششمین دوره مسابقات لیگ دسته یک "جام نقش جهان" نیز ۴ تیم شهرداری ورامین، لوازم خانگی کن، خانه ورزش محلات و هیات تکواندو شهرستان نوشهر ثبت نام اولیه خود را انجام داده اند. در شانزدهمین دوره مسابقات لیگ بانوان "جام کوثر" طبق اعلام آمادگی قبلی فتح صدر البرز،  لوازم خانگی کن، دانشگاه آزاد اسلامی و هیات تکواندو استان قم حضور دارند.

برای حضور در بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ نوجوانان پسر "جام آینده سازان المپیک" ۱۱ تیم پارسیان البرز، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری پیشوا، فتح صدر البرز (رتاآ)، فرمانیه، لوازم خانگی کن، مناطق نفت خیز جنوب، هیات تکواندو استان مازندران، هیات تکواندو شهرستان گرگان، هیات تکواندو شهرستان مریوان و هیات تکواندو شهرستان نوشهر ثبت نام اولیه خود را انجام داده اند و به منظور شرکت در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ نوجوانان دختر "جام آینده سازان المپیک" نیز ۷ تیم خانه ورزش محلات، فتح صدر البرز (رتاآ)، لوازم خانگی کن، هیات تکواندو استان کردستان، هیات تکواندو استان مازندران، هیات تکواندو شهرستان نوشهر و هیات تکواندو جنوب غرب آمادگی اولیه خود را اعلام کرده اند.

 

بیشتر بخوانید: فرهادیان: مجبوریم تمرینات را جَسته و گُریخته برگزار کنیم/ تلاش برای برگزاری لیگ تکواندو به‌صورت متمرکز

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون تکواندو لیگ تکواندو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو فدراسیون تکواندو لیگ تکواندو هیات تکواندو شهرستان هیات تکواندو استان لوازم خانگی کن هیات تکواندو فتح صدر البرز مسابقات لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۱۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ فارسی گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران نیروی انتظامی مراغه در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون باری فوتون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۷۵ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بود را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به اینکه کارشناسان امر ارزش تقریبی این محموله را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با عوامل قاچاق از شهروندان خواست موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه