Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیا واقعا برخی مربیان برای داشتن تیم نیاز به آوردن اسپانسر دارند؟ تفاوت نسل جدید فوتبال با نسل های قبلی چیست؟ مشکلات فوتبال با خصوصی سازی حل می شود؟ این بخش کوتاه از گفتگوی طرفداری با رضا عنایتی را از دست ندهید

تیم طرفداری خرداد 99 به اردوی تیم هوادار در تهران رفت تا با رضا عنایتی، سرمربی تیم و امیرحسین فشنگچی گفتگو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گفتگوی مفصل با رضا عنایتی تقریبا به تمامی مسائل پرداخته شد. از ورود او به مربی گری و وضعیت تیم هوادار تا مشکلات داخلی و بین المللی فوتبال ایران. بازیکن سابق استقلال عقیده داشت در مباحث بین المللی وضعیت فوتبال ما فاجعه است و امثال علی دایی بسیار به خوبی می توانند فوتبال ما را مدیریت کنند. همینطور خاطرات دوران حضور در استقلال و تیم ملی را به او مرور کردیم و از رضا عنایتی پرسیدیم آیا برانکو ایوانکوویچ با او خصومت شخصی داشت؟ گفتگوی کامل طرفداری با رضا عنایتی در لینک انتهای این محتوا قابل مشاهده است اما پیش از آن بخش کوتاهی از برنامه را دوباره مرور می کنیم.

رضا عنایتی در این بخش کوتاه از تعصبی می گوید که حالا کمتر در فوتبال ما جای دارد. همچنین درخصوص مشکلات مدیریتی و فساد در فوتبال صحبت می کند. این بخش کوتاه را بار دیگر ببینید و بخوانید:

مهمترین تفاوت شما با نسل جوان فعلی چیست؟

امیدوارم به نسل فعلی برنخورد ولی در نسل ما پول به معنای همه چیز نبود. رفاقت، موفقیت در کار و چیزهای دیگری برای ما نسبت به پول در اولویت قرار داشتند. در حال حاضر این مسائل کم رنگ شده و پول شرایط را عوض کرده است. شما می بینید تعصبات کمتر شده و بازیکنان به راحتی از تیمی به تیم دیگر جا به جا می شوند و این یک نقطه ضعف در فوتبال ما است. ریشه این مسئله در آن است که پول ها به درستی خرج نمی شوند. یعنی نمی دانیم از چه راهی به کجا داریم خرج می کنیم. همین باعث شده که تعصبات کمتر شود.

اکنون هم دوره های شما می گویند که فوتبال نسبت به گذشته فرق کرده و یک مربی برای این که تیم داشته باشد نیاز به یک اسپانسر دارد. چرا این حرف ها را می گویند؟

متاسفانه فساد در همه امور وجود دارد و فقط مختص فوتبال نیست. در کل من با شما موافقم. ما مربیان و حتی مدیرانی داریم که باج های بدی به لیدرها می دهند. شما می بینید که فوتبال ما سال به سال شرایطش سخت تر می شود زیرا ثبات در هیچ قسمت مدیریتی و کادر فنی آن وجود ندارد. به همین دلیل مدیر مجبور می شود به فلان لیدر باج دهد، مربی مجبور می شود به مدیر باج دهد، بازیکن حرکت هایی می کند که مربی مجبور می شود به بازیکن باج دهد و همه این شرایط با یکدیگر ادغام شده و باعث گردیده فوتبال ما به یک شرایطی برسد که اصلا نرمال نیست. ما باید در خصوص یک سری چیزها اصولی تر فکر کنیم. شما می دانید که تا زمانی که فوتبال خصوصی نشود این مشکلات همچنان پا برجا هستند و بدتر نیز خواهند شد. کافی است به بدهی باشگاه ها نگاه کنید. دلیل این بدهی ها این است که کسی دلش به حال باشگاه ها نمی سوزد. یعنی مدیری در فوتبال می آید که فلان ارگان یا شرکت دولتی پشت اوست و قطعا برای موفقیت او ریخت و پاش های زیادی انجام می دهند. شما اگر بدانید که 100 تومان در جیبتان است، اگر به بازار بروید به همان اندازه خرج خواهید کرد. اما اکنون در فوتبال ما این گونه نیست. بدهی های بزرگی که روی دست باشگاه هاست و شکست های پیاپی در خرید بازیکنان خارجی بی کیفیت به دلیل این است که هیچکس دلش برای باشگاه ها نمی سوزد زیرا از جیب خودشان خرج نمی کنند و همه مخارج از بیت المال یا شرکت های بزرگ است. پس از آن نیز مدیر عوض می شود که این بزرگ ترین و تلخ ترین اتفاق برای یک مدیر ناکارآمد است. سپس مدیر جدیدی می آید که همان رویه مدیر قبلی را پیش می گیرد. متاسفانه این چالشی است فوتبال ما همچنان با آن مواجه است به خصوص در بحث بین المللی که وضعیت بسیار فاجعه ای داریم. در بحث داخلی نیز بازیکنان بی کیفیت با قیمت بالا جذب می شوند که این بسیار ناراحت کننده است. بازیکن خارجی داریم که در فوتبال 10 دقیقه هم بازی نمی کند و خیلی راحت میلیاردها تومان پول دریافت می کند ولی فوتبالیست های قابلی داریم که هیچ گاه در فوتبال به حق خودشان نرسیده اند.

 

گفتگوی کامل طرفداری با رضا عنایتی را در لینک زیر ببینید:

رضا عنایتی: علی دایی بهتر از خیلی ها می تواند این فوتبال را اداره کند؛ پروتکل بهداشتی؟ همه در حال اجرای یک شو هستیم!

همچنین بخوانید:

صحبت های جنجالی رضا عنایتی: دستیارم را کتک زدند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رضا عنایتی باشگاه ها فوتبال ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۲۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید

به گزارش "ورزش سه"، لستر سیتی در فاصله یک فصل پس از ترک رقابت‌های لیگ برتر و سقوط به دسته پایین‌تر توانست با کسب عنوان قهرمانی بار دیگر مجوز حضور در سطح اول فوتبال انگلیس را به دست آورد و حالا باید منتظر بازگشت آنها باشیم.

واردی ستاره بی چون و چرای تیمش در رقابت‌های این فصل بود و موفق شد با گل‌های بسیاری که برای آنها به ثمر رساند نقش مهمی را در بازگشت آنها به رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ایفا کند و حالا منتظر درخشش دوباره در این مسابقات است.

در روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال خداحافظی این بازیکن از دنیای فوتبال پس از قهرمانی لسترسیتی و بازگشت آنها به لیگ برتر به گوش می‌رسید اما به نظر نمی‌رسد که او چنین برنامه‌ای داشته باشد و امیدوار است که دوباره روزهای خوشی را در لیگ جزیره سپری کند.

واردی در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «گوش کنید، من هنوز آماده نیستم که کفش‌هایم را آویزان کنم. بدنم مشکلی ندارد و مثل همیشه آماده هستم. بنابراین باید ببینیم که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.»

دیگر خبرها

  • سکانس‌هایی از فیلم جنگل پرتقال
  • مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می‌خواهند خودروی برقی وارد کنند؟
  • نهیب ساکت برای بقا: نکیسا در جشن نساجی
  • قیمت دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا ؟ + انواع آن
  • فقط صدای رضا عنایتی! (عکس)
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود