Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@15:30:34 GMT

تجلیل مجازی از پژوهشگران و فناوران برتر در همدان

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۲۱۲۹

تجلیل مجازی از پژوهشگران و فناوران برتر در همدان

مرتضی قائمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: هفته پژوهش امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و در جهت کاهش پیامدهای شیوع این بیماری بر اساس ابلاغیه وزارت علوم و فناوری و پروتکل‌های بهداشتی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه هفته پژوهش استان همدان از ۱۵ تا ۲۱ آذرماه در سطح استان و دانشگاه‌ها برگزار خواهد شدگفت: بر اساس آیین‌نامه رئیس ستاد هفته پژوهش استانداری، استاندار همدان؛ جانشین رئیس، یعقوب محمدی‌فر رئیس دانشگاه بوعلی و دبیر ستاد هفته پژوهش و فناوری استان، معاون پژوهشی دانشگاه بوعلی آقای مجذوبی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: علاوه بر این هفت کمیته در ستاد هفته پژوهش استان مصوب شده که کمیته انتخاب پژوهشگران برتر دانشگاه با محوریت دانشگاه بوعلی، کمیته انتخاب فناوران برتر استان با محوریت پارک علم و فناوری و ریاست پارک
کمیته انتخاب پژوهشگران برتر دستگاه‌های اجرایی با محوریت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و دفتر آموزش و پژوهش توسعه و آینده نگری با مدیریت آقای فتحی‌پور فعالیت خواهد کرد.

وی با اشاره به فعالیت کمیته اجرایی توسط دانشگاه علوم پزشکی در ضبط برنامه‌ها گفت: برگزاری مراسم تقدیر از پژوهشگران به صورت مجازی، نواختن زنگ پژوهش در روز ۱۵ آذرماه به صورت مجازی و با حضور مقامات استانی و مراسم تقدیر از پژوهشگران دانش‌آموز توسط آموزش و پرورش از دیگر برنامه‌هاست.

قائمی با بیان اینکه کمیته نمایشگاه پژوهش و فناوری که امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود با مدیریت پارک علم و فناوری برگزار خواهد شد گفت: کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت خواهد کرد که شامل تبلیغات، طراحی بنر و پوستر هفته پژوهش و ساخت تیزر و اطلاع‌رسانی است.

وی با اشاره به انتخاب پژوهشگران و فناوران برتر اظهار کرد: مراسم تقدیر در فضای مجازی برگزار خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان تأکید کرد: نمایشگاه در تمام طول هفته پژوهش بر روی سایت برگزار می‌شود و تمام فناوری های موجود در استان شامل پارک علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاه بر روی این نمایشگاه مجازی ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه هر کدام از دانشگاه‌های استان نیز مراسم خود را در طول این هفته و با ریزبرنامه‌های مد نظر برگزار خواهند کرد آدرس سایت پارک علم و فناوری را  http://hamedanvex.ir/ ، آدرس مراسم افتتاحیه را http://vc.basu.ac.ir/rw و آدرس مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر را http://eclass.umsha.ac.ir/research عنوان کرد.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: فناوری همدان پژوهش دانشگاه آزاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان مرتضی قائمی نمایشگاه مجازی پارک علم و فناوری صورت مجازی فناوران برتر هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان قرآنی جامعة القرآن خردسالان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛  ۲۸ شعبه جامعة القرآن خردسال در همدان فعالیت می‌کند که بیش از یک هزار و ۵۰۰ کودک در این مراکز به فراگیری قرآن می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از مربیان قرآنی جامعة القرآن خردسالان همدان
  • تجلیل از استاد برتر دانشگاه شیراز
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران برتر کشور شد
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • تجلیل از اساتيد برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان
  • زنان سرما را بیش‌تر از مردان تحمل می‌کنند