Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، «مجتبی نوروزی»، معاون مرکز مطالعات فرهنگی بین‌المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ایران در گفت‌وگویی، گفت: مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب ایران و افغانستان با حضور ناشرانی از دو کشور صبح امروز چهارشنبه (12 آذر) در مزار شریف آغاز شد.

وی افزود: این نمایشگاه که از 12 تا 19 آذر در مزار شریف دایر است، 30 ناشر از ایران و 11 ناشر افغانستانی در آن حضور دارند و محصولات خود را عرضه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

نوروزی خاطرنشان کرد: نمایشگاه کتاب ایران و افغانستان صبح امروز با شعار «امید، شاید در صفحه بعدی باشد، کتاب را نبندیم...» با سخنرانی محمد فرهاد عظیمی والی بلخ، یحیوی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در مزارشریف، رییس دانشگاه بلخ، مطیع‌الرحمن کریمی رییس اطلاعات و فرهنگ بلخ و دکتر محمد افضل حدید رییس شورای ولایتی بلخ آغاز به‌کار کرد.

به گفته وی، رییس اطلاعات و فرهنگ بلخ در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره مرحوم موافق وابسته فرهنگی پیشین جمهوری اسلامی ایران در مزارشریف خواستار توسعه فعالیت فرهنگی بیشتر در ولایت بلخ به‌خصوص در زمینه کتابخانه‌ها شد.

قرار است 7 هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه از سوی ناشران دو کشور در معرض دید عموم قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۲۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون شریک ۲ + فیلم

دفتر دوم خون شریکی کتاب یادداشت های رسانه ای مرحوم محمد سرور رجایی نویسنده افغانستانی منتشر شد.

این کتاب توسط دوستان ایرانی مرحوم محمد سرور رجایی گردآوری شده است .

کتاب خون شریکی بازگویی شهدای افغانستانی ۸ سال دفاع مقدس است.

محمدسَروَر رجایی (۱۳۴۷-۱۴۰۰ش) شاعر، نویسنده و فعال فرهنگی شیعه افغانستانی است. وی در سال ۱۳۷۳ش، پس از حمله طالبان به ایران مهاجرت کرد و با نویسندگان و شاعران افغانستانی ارتباط گرفت که حاصل آن، تأسیس خانه ادبیات افغانستان در تهران بود. مسئولیت خانه ادبیات افغانستان و دفتر شعر و داستان افغانستان و همکاری در نشریات فرهنگی به‌عنوان سردبیر، مدیرمسئول و عضو هیئت تحریریه از دیگر فعالیت‌های فرهنگی او بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • سخنرانی رییس‌جمهور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی آغاز شد
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • خون شریک ۲ + فیلم
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد/ پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران زمین
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر