Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول حقوقی فدراسیون توضیحاتی ارائه داده است

صفی الله فغانپور صحبت هایی را در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال عنوان کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دکتر صفی الله فغانپور،مسول حقوقی فدراسیون درباره اظهارات مطرح شده پیرامون حضور اعضا فعلی هیات رئیسه فدراسیون در انتخابات آتی عنوان کرد:

فدراسیون فوتبال مطابق اساسنامه جدید که به تایید فیفا رسیده و در تاریخ ۸ آذرماه به تصویب مجمع فدراسیون رسیده عمل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق بند یک ماده ۱ اساسنامه جدید فدراسیون موسسه ای مستقل و دارای شخصیت حقوقی است.در بند ۱ ماده ۳۴ اساسنامه جدید هم آمده که هیات رییسه فدراسیون باید حداقل ۹ جلسه در سال برگزار کند.

وی ادامه داد:

در اساسنامه جدید،شرایط انتخابات و انتخاب شوندگان برای عضویت در هیات رییسه مشخص شده که شرایط سنی از اساسنامه حذف شده و هر فردی در هر سنی می تواند داوطلب هیات رییسه یا ریاست فدراسیون شود. ضمن احترام به قوانین کشور و تبعیت از آن، با توجه به اینکه مطابق ماده ۷۱ اساسنامه جدید درآمدهای فدراسیون در آن تعریف شده و هیچ بودجه دولتی در آن پیش بینی نشده است و در صورت کمک دولت یا هر سازمان و نهاد دیگری در بند ۵ ماده مذکور به عنوان کمک های بلاعوض پیش بینی شده است‌.


فغانپور ادامه داد:

از سوی دیگر برخی گفته اند ۸ عضو فعلی هیات رییسه فدراسیون نمی توانند در انتخابات آتی شرکت کنند که این اظهارنظر جای تعجب دارد.در جمهوری اسلامی ایران همه موظف به تبعیت از قانون هستیم چون قانون تکلیف همه را مشخص کرده است. هیچ شخصی فراتر از قانون نیست و کسی نمی تواند دیگری را از حقوق اجتماعی و حق شهروندی محروم کند و شرکت در انتخابات چه برای انتخاب شوندگان و چه برای انتخاب کنندگان یکی از حقوق اجتماعی است و ملاک حضور اساسنامه جدید است.


مسول حقوقی فدراسیون همچنین گفت:

با توجه به دلایل صدور رای که در گراندز ذکر شده،هیات رییسه فدراسیون فوتبال هیچ گونه اهمال یا خدای ناکرده فسادی در قرارداد مرتکب نشده اند و به همین دلیل برای حضور اعضا هیات رییسه در انتخابات هیچ منع قانونی وجود ندارد.


فغانپور تصریح کرد:

مطابق ماده ۶۱ اساسنامه فدراسیون،کمیته های انتخاباتی بدوی و استیناف پس از تصویب اساسنامه جدید شروع به فعالیت نمودند و مطابق قوانین و دستورالعمل های تصویب شده پس از شروع ثبت نام داوطلبان،به صلاحیت ها رسیدگی خواهند کرد.امیدوارم همه کمک کنند تا انتخابات فدراسیون فوتبال در فضای آرام و به شکل و قانونمند و پویا برگزار شود.ان شالله با برگزاری مجمع انتخاباتی شاهد رشد هر چه بیشتر و رسیدن به فوتبال پایدار در کشورمان باشیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هیات رییسه فدراسیون فدراسیون فوتبال حقوقی فدراسیون اساسنامه جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۲۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سازمان بازرسی به صندوق ذخیره بعد از ۲۷ سال!

وزیر آموزش و پرورش گفت: اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان اصلاح می‌شود؛ هم‌اکنون تیمی از سازمان بازرسی در صندوق مستقر شده که تاکنون سابقه نداشته است، ۲۷ سال از عمر صندوق ذخیره فرهنگیان می‌گذرد و چون خصوصی تلقی میشد، سازمان بازرسی به آن ورود نکرده است! - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در دیدار با محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه درباره صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: در صندوق ذخیره که مجموعه‌ای از مسائل و مشکلات است با کمک سازمان بازرسی، اساسنامه را اصلاح خواهیم کرد.

وی افزود: اشکال صندوق ذخیره فرهنگیان از اساسنامه آن است که یک اساسنامه‌ای به اصطلاح شتر، گاو و پلنگ است و سازمان بازرسی هم این موضوع را تایید کرد.

نظارت آنلاین معلمان بر صندوق ذخیره فرهنگیان فراهم می‌شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: هم اکنون تیمی از سازمان بازرسی در صندوق ذخیره فرهنگیان مستقر شده است که تاکنون سابقه نداشته است، 27 سال از عمر صندوق ذخیره فرهنگیان می‌گذرد و چون خصوصی تلقی می‌شد، سازمان بازرسی به آن ورود نکرده است‌.

صحرایی گفت: از سازمان بازرسی خواستم تا به صندوق ذخیره فرهنگیان ورود کند تا به خوبی اداره شود.

وی بیان کرد: بعد از گفتگوی طولانی با سازمان بازرسی، حکمی را به برنامه هفتم توسعه اضافه کردیم تا اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان تصویب و سرمایه آن برای شفاف شدن بورسی شود.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ دسته یک کشتی فرنگی قرعه‌کشی شد
  • ورود بی سابقه سازمان بازرسی به صندوق ذخیره بعد از ۲۷ سال!
  • ورود سازمان بازرسی به صندوق ذخیره بعد از ۲۷ سال!
  • تغییر دستمزد کارگران جدی شد؟
  • رده‌بندی گران‌ترین قراردادهای تاریخ با ورزشکاران
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان