Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال عربستانی از تصمیم مقامات سعودی مبنی بر تخریب مسجد «امام حسین(ع) در العوامیه پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «العالم عربی»، «عادل السعید» فعال عربستانی از تصمیم صادره مقامات آل سعود مبنی بر تخریب مسجد «امام حسین(ع)» در شهر العوامیه واقع در استان شیعه نشین قطیف خبر داد.

 

وی به سمبلیک بودن نام این مسجد اشاره کرد  و گفت: شهید شیخ نمر باقر نمر، امامت این مسجد را بر عهده داشت و در آن خطبه ایراد می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عادل السعید در ادامه اظهار کرد: مقامات آل سعود به جنگ شدید خود علیه پیروان اهل بیت علیهم اسلام ادامه می دهند و می خواهند هر چیزی که متعلق به شهید نمر هست، از بین ببرند.

 

این فعال عربستانی گفت: تخریب مسجد امام حسین(ع) در العوامیه در راستای طرح های پادشاهی است که می خواهند ده ها ساختمان در خیابان انقلاب را که مرکز آغاز انتفاضه دوم در استان قطیف است، تخریب کنند.

 

وی تاکید کرد: آنان هر کاری انجام دهند نام شهید  باقی خواهد ماند والهام بخش تمامی آزادی خواهان خواهد بود.

 

وی افزود: بازداشت های گسترده روحانیون این منطقه طی هفته های اخیر نیز در ضمن انجام این اقدامات است.

 

در سال 2012 میلای اعتراضات گسترده علیه رژیم آل سعود شکل گرفت و برخی مردم   در اعتراض به حفظ حقوق شهروندان شیعیان و رفع ظلم ازآنان تظاهرات کردند.

 

در همین راستا، مقامات سعودی در سال 2012 میلادی با شلیک به شیخ نمر باقر نمر، وی را زخمی کردند و سپس وی را بازداشت کردند.

 

رژیم آل سعود در ژانویه 2016 میلادی شیخ نمر باقر نمر را بعد از سه سال بازداشت، اعدام کرد.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: عربستان مسجد شیعیان تخریب تخریب مسجد آل سعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۲۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقص نور به جای آسفالت / در تونل کندوان چه خبر است ؟

 به گزارش پارس نیوز، آسفالت تونل کندوان، بیش از دو سال است توسط «عوامل راه‌ساز»، «تخریب و لایه‌برداری» شده است تا «روکش جدید» در این مسیر ریخته شود، اما در این مدت، این تونل برای مسافران، هنوز آماده نشده و مسیر تردد، شبیه «مسیر کارگاهی» است. سطح زمین تونل کندوان مدت‌هاست،‌ توسط عوامل راه‌ساز، «تخریب فنی» شده است.

 

مطابق تصویر، شیارهای موازی ایجادشده در معبر تونل کندوان کاملا مشخص است و نشان نمی‌دهد، آسفالت مسیر کنده شده است. این وضعیت، «حجم انبوهی از سنگ‌ریزه و ذرات خاک» را در فضای تونل معلق می‌کند که برای شیشه‌های جلوی خودروهای عبوری خطرناک است و هم برای هوای داخل تونل آلودگی ایجاد می‌کند. در مقابل،‌ اخیراً «چراغ‌های مخفی رنگی در بخش‌هایی از سقف تونل» نصب شده است تا ظاهر مسیر را زیبا کند.

  منبع : دنیای اقتصاد              

دیگر خبرها

  • (عکس) قالیباف و رقیب‌اش شکار دوربین عکاسان شدند
  • «حشاشین» روایتگر حسن صباح تروریست یا کلیددار بهشت؟
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • گل باقر محمدی، دروازه‌بان ایران به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 1-4 ایران)
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ تن افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح
  • سونامی بین‌المللی علیه مقامات تل‌آویو در راه است
  • وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری
  • رقص نور به جای آسفالت / در تونل کندوان چه خبر است ؟