Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی رسانه ای همایش حشد العتبات از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی این همایش در آستان مطهر علوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، استاد«حازم فاضل» سخنگوی رسانه ای همایش حشد العتبات، گفت: نخستین کارگاه‌ آموزشی این همایش روز گذشته(سه شنبه 11 آذر 1399) برگزار شد. در این همایش مسئولان بخش های اداری و مالی از لشکر امام علی(ع)، تیپ علی اکبر(ع)، لشکر رزمی العباس(ع) و تیپ انصار مرجعیت حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فاضل افزود: به طور قطع این کارگاه نتایج خوبی را با هدف تبادل تجربه ها و تدوین مکانیزم های مشخص برای دستیابی به چشم انداز واحد در میان این تیپ ها به همراه خواهد داشت.

 

وی ادامه داد: همه پیشنهادهایی که مطرح شد، جمع آوری می شود و با هدف رسیدن به تصمیم های واحد مورد مطالعه و بررسی قرار خواهد گرفت.

 

سخنگوی رسانه ای همایش حشد العتبات، گفت: این همایش در دو روز آینده کارگاه‌های دیگری را در آستان‌های مقدس امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) برگزار می کند.

 

نخستین همایش حشد العتبات با عنوان « حشدُ العتبات حاضنةُ الفتوى وبُناةُ الدولة» از روز گذشته(سه شنبه 11 آذر 1399) با حضور فرماندهان و شخصیت های امنیتی، استانداران نجف اشرف و کربلای معلی، نمایندگان مراجع دینی و هیئت هایی از عتبات مقدس( علوی، حسینی، عسکری، عباسی) آغاز شد.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: آستان مطهر علوی همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۲۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام و المسلمین نواب در ادامه سفر به مشهد به همراه سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و حج زیارت از نمایشگاه در آستان بقیع که در صحن غدیر حرم مطهر رضوی برپاست، بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، دراین بازدید مسئولین برگزاری نمایشگاه درباره اهداف برگزاری و ویژگی‌های این نمایشگاه به سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت توضیحاتی ارائه کردند.

گفتنی است در نمایشگاه درآستان بقیع که به همت بعثه مقام معظم رهبری و همکاری آستان قدس رضوی برپا شده و تا پایان ماه شوال ادامه خواهد داشت، ماکت حرم‌های مطهر ائمه (ع) و اصحاب قبل و بعد از تخریب در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد