Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس حوزه قضایی شهرستان رابر از کشف و ضبط بیش از ۶ هزار گیلوگرم انواع مواد مخدر تا پایان مهرماه در این حوزه قضایی خبر داد. محمد جعفری، رییس حوزه قضایی شهرستان رابر در گفت‌وگو با میزان از کشف و ضبط بیش از ۶ هزار گیلوگرم انواع مواد مخدر تا پایان مهرماه در این حوزه قضایی خبر داد و بیان کرد: تا پایان مهر ماه سال جاری از ۶ هزار گیلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچان مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی این شهرستان کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: متهمان قصد انتقال مواد مخدر یادشده را از شرق کشور به استان‌های مرکزی داشتند که با هوشیاری پلیس و دستگاه قضایی ناکام ماندند.

رییس حوزه قضایی شهرستان رابر بیان کرد: راه‌های مواصلاتی شهرستان رابر نقش مؤثری در برقراری ارتباط شهرستان‌های جنوبی استان کرمان با شمال استان کرمان و به دنبال آن به استان‌های مرکزی کشور دارد که در برخی مواقع برای انتقال مواد مخدر مورد سوء استفاده قرار می‌گیرند.   بیشتر بخوانید: کشف ۲ هزار و ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر در شش ماه نخست سال جاری در مروست وی با اشاره به نصب دوربین در راه‌های مواصلاتی و روستای‌های شهرستان رابر، گفت: این اقدام منجر به کاهش میزان سرقت شده است و امیدواریم با پایش راه‌های مواصلاتی توسط این دوربین‌ها قاچاق موادمخدر نیز در سطح شهرستان کاهش یابد.

انتهای پیام/ برچسب ها: مواد مخدر دادگستری کرمان قاچاق مواد مخدر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مواد مخدر دادگستری کرمان قاچاق مواد مخدر شهرستان رابر حوزه قضایی مواد مخدر ۶ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۲۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند

ایسنا/کردستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: مشارکت مردم در همه زمینه‌ها به موفقیت منجر خواهد شد، لذا از ظرفیت مردم باید در بحث مبارزه با مواد مخدر استفاده شود.

 مهدی رمضانی، امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه تمام دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی باید در زمینه مبارزه با مواد مخدر، نقش آفرینی و سهم خودشان را در این حوزه ایفا کنند، اظهار کرد: فعالیت سازمان های مردم نهاد قابل احترام است، اما این نهادها کارکرد صحیح خودشان را در اغلب موارد به ویژه در بحث مبارزه با مواد مخدر انجام نداده اند.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در تحقق شعار سال تأکید کرد: تجربه ثابت کرده است که در حوزه‌هایی که مردم مشارکت مردم داشته‌اند،  موفق بوده‌ایم و اکنون نیز یکی از حوزه‌های جدی که باید از ظرفیت بی بدیل مردم استفاده شود، مبارزه با مواد مخدر است.

رمضانی با تأکید بر نقش آموزش در آگاه سازی جامعه ادامه داد: آموزش و پرورش با دعوت از اصحاب فکر و نظر سعی کند جامعه هدف خود را در زمینه آسیبهای مواد مخدر آگاه کنند.

وی با تاکید بر غربالگری درست و هدفمند در کمپ های ترک اعتیاد، اظهار کرد: در حوزه ترک اعتیاد یک چرخه مالی معیوب وجود دارد و این باید اصلاح شود، ضمن اینکه مکانی جدا برای معتادان با بیماری خاص ایجاد شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد