Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@09:51:36 GMT

مشکلی عجیب که منجر به فروش PS۵ شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۲۶۰۲

مشکلی عجیب که منجر به فروش PS۵ شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تایوان نیوز، مردی تایوانی مجبور شد دستگاه بازی خود را بعد از آنکه همسرش متوجه موضوع شد به فروش رساند.

زن که مدتی فکر می‌کرد دستگاهی که در خانه دارند یک تصفیه کننده هواست با فهمیدن اینکه یک کنسول بازی است شوهر گیمر خود را مواخذه و مجبور به فروش دستگاه کرد.

این خانم که PS5 همسرش را در فیس‌بوک و به قیمتی بسیار کم آگهی کرده بود تماس‌های متعددی از خریداران مشتاق دریافت می‌کرد ولی نمی‌توانست به سوالات فنی آن‌ها پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از خریداران که برای دیدن دستگاه به صورت حضوری مراجعه کرد متوجه شد این PS5 متعلق به همسر میانسال و گیمر این خانم است و ماجرا را رسانه‌ای کرد.

همسر که از اجبار به فروش PS5 خود بسیار ناراحت بود گفت: "مشخص شد که خانم‌ها متوجه تفاوت PS5 با دستگاه تهویه هوا هستند."

در اواخر ماه آبان و با ورود دستگاه جدید PS5 شرکت سونی به بازار جهانی، کاربران شبهات آن با تصفیه کننده هوا را وایرال کردند.

با شیوع جهانی همه‌گیری کووید-۱۹ علاقه مردم به بازی‌ها کامپیوتری رشد چشمگیری داشته است.

دو همبازی‌ آنلاین پس از یک سال ملاقات کردند کد خبر 569588 برچسب‌ها تایوان اینترنت - فیسبوک بازی آنلاین و کامپیوتری کامپیوتر - پلی استیشن خانواده

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تایوان اینترنت فیسبوک بازی آنلاین و کامپیوتری کامپیوتر پلی استیشن خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۲۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو کونسیسائو در روزهای اخیر قرارداد خود را با پورتو تا سال 2028 تمدید کرد. قرارداد او هنگام ریاست پینتو دا کاستا به‌عنوان رئیس سابق باشگاه امضا شده بود.

طبق گزارش رسانه‌های پرتغالی، با توجه به انتخاب ویلاش بواش، این قرارداد ممکن است با توافق دوطرفه لغو شود.

کونسیسائو پس از بازی شب گذشته به اسپورت‌تی‌وی در مورد این احتمال گفت: "من با افتخار آماده‌ام تا با او گفت‌وگو کنم. این یک موضوع لذت‌بخش است و من هیچ مشکلی ندارم. می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و پیروزی او در انتخابات ریاست باشگاه را تبریک بگویم.

اعضا مستقل هستند، آن‌ها این انتقال را در این زمان برای باشگاه انتخاب کردند. من در دسترس هستم تا با هر کسی که نماینده و مسئولیت باشگاه پورتو را بر عهده دارد، بدون هیچ مشکلی و با کمال میل صحبت کنم. ما به بازی‌های قهرمانی و فینال جام حذفی پرتغال فکر می‌کنیم که می‌خواهیم در آن برنده شویم."

تمدید قرارداد کونسیسائو در 25 آوریل نهایی شد و چند روز بعد تغییرات در راس باشگاه انجام شد. داکاستا قبل از این برای 15 سال ریاست باشگاه را برعهده داشت.

دیگر خبرها

  • عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!
  • فروش اینترنتی دارو
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • عجیب ترین شیوه حمل بار با خودرو که تاکنون دیده اید‍! | ویدئو