Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:05:54 GMT

تازه ترین عناوین و مطلب رسانه های البرز

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۲۶۱۵

تازه ترین عناوین و مطلب رسانه های البرز

روزنامه پیام آشنا مهم تیتر شماره ۱۷۴۱ خود را به بازدید میدانی استاندار البرز اختصاص داد و نوشت:

 بهره برداری از کمربند شمالی مطالبه جدی

نسیمه غلامی کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان لژیونر شد، ویروس کرونا چه مدت در هوا می ماند؟رسیدگی ویژه به پرونده ترور محسن فخری زاده در قوه قضاییه، نرخ جدید ماسک سه لایه پزشکی اعلام شد،چه کنیم وقتی مدیرمان از ما تشکر نمی کند و گفت وگویی با سجادی با عنوان جدیت در مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در دستور کار بخشداری مرکزی ساوجبلاغ نیز از جمله مهمترین عناوین صفحه نخست این روزنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه در سرمقاله خود نیز مطلبی با عنوان « رسالت این روزهای بهارستان" منتشر کرد.

روزنامه پیام زمان نیز مهم ترین تیتر شماره ۴۳۸۳ خود را به این مطلب اختصاص داد و نوشت:

روز جهانی ایدز، از اهمیت تا کتمان در سایه سکوت.

انتشار قیمت غیر واقعی مسکن، جامعه را ملتهب می کند، همه گیری کویید ۱۹ به این زودی تمام نمی شود، جنگ یمن بیش از ۲۰۰ هزار کشته بر جای گذاشته است، موافقت عربستان با عبور هواپیماهای اسراییلی از حریم هوایی این کشورو دشمن از عدم توقف اقتصاد ایران عصبانی است از جمله مهم ترین عناوین نخست این روزنامه است.

روزنامه پیام سپیدار تیتر نخست شماره یک هزار و ۵۵۷ خود را به نقل از رییس شورای اطلاع رسانی عنوان و نوشت:

درخشش اصناف البرزی با رعایت ۹۲ درصدی پروتکل ها.

طرح اقدام راهبردی پاسخی به ترور شهید فخری زاده، روز شمار پایان قول فرماندار ملارد برای حل مشکل پلاک ۴۳، افزایش چهار برابری مرسولات پستی، فروش محصولات دانش بنیان البرز ۳۵ برابر شد، انتخاب نخستین مدیر قضایی زن در استان البرز و امیدها برای راه اندازی مجدد کارخانه شیروارنا ورامین زنده شد از دیگر مطالب اصلی در صفحه نخست این روزنامه بوده است.

این روزنامه در ستون یادداشت خود نیز مطلبی با عنوان" معلولیت محدودیت نیست" را منتشر کرده است.

روزنامه سپهر ایرانیان نیز تیتر نخست شماره ۹۲۰ خود را به سخنان رییس جمهوری در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت اختصاص داد و نوشت: عصبانیت دشمن از نرسیدن به هدف خود.

اولین پرواز برای واردات واکسن کرونا کی انجام می شود؟ جزییات پرداخت وام بازنشستگان تامین اجتماعی، تعیین مجازات مستنکفین از اجرای اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها، تجهیز همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت تا پایان سال و احتمال اعطای کارت اعتباری سهام عدالت تا پایان آذر از دیگر مطالب صفحه نخست این روزنامه است.

خبرگزاری تسنیم در گفت وگویی با عنوان"۲۸ هزار مشترک جدید اینترنت در ایام کرونا در استان البرز اضافه شد" به نقل از معاون مخابرات استان البرز نوشت:

 در ایام کرونا ۲۸ هزار مشترک اینترنت در استان البرز اضافه شد.

فردین پورسبزی بابیان اینکه از اسفند ۹۸ تا آذرماه ۹۹ حدود ۲۸ هزار مشترک به مجموعه استفاده کنندگان از باند پهن مخابرات اضافه شده‌اند، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا درخواست‌ها زیاد شده و حجم مصرفی کاربران نیز بالا رفته است.

وی به اشاره به افزایش ساعت مصرف اینترنت، افزود: از ساعت ۲۰ تا ساعت ۲۳ زمان پیک مصرف اینترنت است.

معاون مخابرات استان البرز با بیان اینکه اگر پهنای باند دچار آسیب شود در مصرف اینترنت مشتریان تاثیر می‌گذارد، بیان کرد: هر مشترک به تناسب سرویسی که دریافت می‌کند یک سقف مصرفی دارد و بعد از اتمام این سقف مصرفی مشترک با کندی سرعت اینترنت می‌شود که باید به پنل‌مخابراتی خود مراجعه کرده و مشکل کاهش سرعت را رفع کند.

خبرگزاری فارس نیز در گفت وگویی با عنوان" برای اعلام وضعیت کرونایی البرز منتظر ابلاغ وزارتخانه هستیم" به نقل از سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در البرز نوشت:

تا مادامی که ابلاغ جدید از وزارت بهداشت به البرز نرسد وضعیت استان همچنان قرمز محسوب می‌شود، به نظر می‌رسد با اعلام این وزارتخانه شرایط استان تغییر کند.

علیرضا سلیمانی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز، گفت: هنوز در خصوص وضعیت کرونایی استان و تغییر شرایط محدودیت‌ها، ابلاغ جدیدی نرسیده و همچنان در وضعیت قبلی قرمز  قرار داریم‌. 

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز با اشاره به محدودیت‌‍های دوهفته ای کرونایی، اظهار کرد:  تغییر وضعیت استان البرز  باید از سوی وزارتخانه ابلاغ شود که تا کنون ابلاغ جدیدی از سوی مراجع رسمی نرسیده است.

این مقام مسوول افزود: به نظر می‌رسد تغییراتی در وضعیت کرونایی استان خواهیم داشت اما در خصوص جزییات آن و اینکه تغییر وضعیت در کدام شهرستان‌ها اعمال می‌شود، منتظر ابلاغ  از سوی مراجع رسمی هستیم.

سلیمانی یادآور شد: محدودیت‌ها و تعطیلی دو هفته ای تا روز شنبه ادامه دارد و در صورت  تصمیم‌گیری جدید از سوی مراجع ذیربط، تغییر وضعیت از هفته آتی خواهد بود.

از مجموع ۱۸۱ رسانه‌ دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۹۷ رسانه شامل هفت روزنامه، ۱۶ هفته‌نامه، پنج دوهفته نامه، ۲۵ ماهنامه، پنج  دوماهنامه، ۳۴ فصلنامه و چهار دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شود.

استان البرز همچنین دارای ۶۶ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و سه  هفته نامه، ۶ ماهنامه، هفت فصلنامه و یک مورد ۲فصلنامه و یک مورد سالنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دارند.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت قوه قضاییه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت قوه قضاییه اخبار کنکور نخست این روزنامه استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۲۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است

رئیس ارتش انگلیس با اشاره به ضعف دفاع اوکراین، اذعان کرد کی‌یف با «جنگ دشواری» در مقابل پیشروی‌ نیروهای روسیه قرار دارد.

به گزارش ایسنا، مسئله ضعف دفاع اوکراین توسط بسیاری از مقامات غربی و رسانه‌ها برجسته شده است و احتمال می‌رود حتی با وجود کمک‌های گسترده‌ای که از سوی غرب به خصوص آمریکا به اوکراین سرازیر می‌شود، این کشور نتواند در مقابل قدرت روسیه به پیروزی برسد.

«تونی راداکین»، رئیس ارتش انگلیس در گفت‌وگو با روزنامه فایننشال تایمز بیان کرد: «فضای غمگین و ناامید کننده‌ای دفاع اوکراین را احاطه کرده و این کشور با جنگ دشواری در مقابل پیشروی نیروهای روسیه مواجه شده است.»

این اظهارات رئیس ستاد دفاع انگلیس درحالی مطرح می‌شود که پیش از این بارها مقامات غربی و حتی اوکراینی اذعان کرده‌اند که روسیه در بسیاری از موارد چندین برابر از اوکراین جلوتر است؛ موضوعی بدیهی که رسانه‌های آمریکایی از جمله تلویزیون سی‌ان‌ان پیشتر به آن پرداخته‌اند.

روزنامه فایینشال تایمز می‌نویسد پس از ماه‌ها عدم قطعیت درباره استراتژی غرب در اوکراین، راداکین با خوشبینی تمام درباره موقعیتی صحبت می‌کند که تمام کشورهای ناتو دغدغه «خرج بیشتر پول» را دارند. اما حتی خود اوکراین هم شک دارد که آیا حجم جدیدی از کمک‌ها می‌تواند به ثبات موضع متزلزل‌شده‌اش کمک کند یا خیر.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۸ اردیبهشت
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • جزئیات تازه از بیماری ترانه علیدوستی
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است
  • ادب از که آموختی؟... از روزنامه اعتماد!
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا