Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار تهران گفت: عرضه تخم مرغ بالاتر از شانه‌ای ۲۹ هزار تومان تخلف است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ حشمت‌الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در جلسه تنظیم بازار استان  اظهار کرد: در حال حاضر افرادی به امر صادرات تخم مرغ مبادرت می‌کنند که خیلی در تنظیم بازار استان تهران مسئولیت‌پذیر نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اگر تخم مرغ به واحدهای صنفی عرضه نشود با توزیع این کالا در میادین خیلی نمی‌توان قیمت آن را کنترل کرد و اداره کل دامپزشکی و شرکت پشتیبانی امور دام نظارت عالیه بر نحوه عرضه تخم مرغ در مرغداری ها داشته باشند.

عسگری گفت: شبکه توزیع خرده فروشی نیازمند بازنگری در تخصیص سهمیه تخم مرغ است و صدر صد نهاده مراغداری‌های استان تهران ترمین شده دلیلی برای افزایش قیمت وجود ندارد و صادرات تخم مرغ  در استان تهران مشروط به تنظیم بازار این کالا در تهران است و اولویت تأمین نیاز مردم است 

معاون استاندار تهران ادامه داد: حداکثر قیمت هرشانه تخم مرغ که دو کیلوگرم است تا سقف 29هزار تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود تعیین شد و برخی واحدهای صنفی در توزیع مرغ همراهی نمی‌کنند به نظر می‌رسد در این بخش باید نظارت‌ها جدی تر باشد.

وی در پایان گفت: آمار صحیحی از پراکنش فروشندگان مرغ و ماهی در تهران وجود ندارد و برای رصد بازار نیازمند ایجاد سامانه‌ای منسجم هستیم.

مناسب‌سازی 30 بازار میوه و تره بار برای معلولان تا پایان سالعرضه بوقلمون کامل در میادین میوه و تره بار؛ هر کیلوگرم 42 هزار تومانتقاضای 7 استان برای عرضه محصولات پروتئینی در میادین میوه‌ و‌ تره‌بار تهران

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت تخم مرغ قیمت تخم مرغ تره بار تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۲۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد

فرزاد سردارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از هشتم تا ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری، ۵۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار استان صورت گرفت که منجر به تشکیل ۶۳ پرونده به ارزش ریالی ۷.۳ میلیارد شد.

وی از انجام ۵۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی طی یک هفته گذشته در سطح بازار استان خبر داد و گفت: ۷۱ مورد تخلف در بازرسی‌های صورت گرفته در سطح بازار کشف شده است.

سردارزاده افزود: در همین راستا برای این تعداد تخلف کشف شده، ۶۳ مورد پرونده برای متخلفین به ارزش ریالی ۷ میلیارد و ۳۵۴ میلیون تشکیل شده است.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار کرد: در مدت یاد شده ۶۹ مورد گزارش مردمی ثبت شده که تخلفات احراز و ۹ پرونده برای این واحدها تشکیل شده است.

سردارزاده ادامه داد: نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی می‌تواند انواع تخلفات مانند گرانفروشی، کم فروشی و غیره را کنترل و رفاه و آرامش را برای شهروندان در سطح بازار فراهم کند.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و غیره واحدهای متخلف صنفی را با شماره تلفن ۱۲۴ معرفی کرده و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به اداره کل صنعت، معدن و تجارت موارد تخلف را گزارش کنند.

کد خبر 6098237

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت