Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،با تائید کمیسیون ماده ۲۰ دانشکده علوم پزشکی آبادان اولین پروانه راه اندازی مرکز ارائه خدمات مشاوره ای و مراقبت های پرستاری در منزل از سوی این کمیسیون صادر شد.

بر همین اساس در اجرای سیاست تمرکز زدایی خدمات دولتی مبنی بر  واگذاری بخشی از خدمات سلامت به بخش خصوصی،  با راه اندازی مرکز ارائه خدمات مشاوره ای و مراقبت های پرستاری از این پس شهروندان و بیماران می توانند این خدمات را در منزل و بدون مراجعه به مراکز درمانی دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است این کمیسیون به ریاست جانبی؛ قائم مقام رئیس دانشکده و با حضور معاون درمان و اعضای کمیسیون در محل حوزه ریاست دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشکده علوم پزشکی آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، آقای بهروزیان مدیر مجتمع پتروشیمی آبادان با اعلام این خبر گفت: روند تولید در پتروشیمی آبادان همانند روز‌های عادی در جریان است و کوره آسیب دیده بزودی راه اندازی می‌شود.

به گفته وی : این کوره به علت حادثه آتش سوزی روز یکشنبه نهم اردیبهشت از مدار خارج شد.

در این حادثه مقادیری کابل برق و اتصالات ابزار دقیق آتش گرفت و به کسی آسیبی نرسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه