Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرماندار شهرستان خاتم از آغاز عملیات عمرانی و ساخت مرکز دیالیز در بخش مروست با مشارکت خیرین خبر داد. - اخبار استانها -

جواد میربهبودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد، با قدردانی از ایفای نقش و اقدامات ماندگار خیرین و مردم  شهرستان در حوزه‌های مختلف به ویژه بهداشت و درمان  بیان کرد: به دلیل کمبود امکانات و  مشکلات پیش روی بیماران نیازمند به دیالیز در بخش مروست حل این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان خاتم افزود:با توجه به پیگیری‌ها و جلساتی که با مسئولان حوزه بهداشت و درمان در دو بخش شهرستانی و استانی وبه پشتوانه اقدام خداپسندانه  و ارزشمند خیرین ومردم ‌شریف مروست ساخت مرکز دیالیز بخش مروست آغاز شد.

میربهبودی افزود: عملیات عمرانی این مرکز در محوطه درمانگاه دکترعلیم مروستی  به مساحت 200 مترمربع با پیش بینی فعال سازی 7 تخت بستری و ارائه خدمات با مشارکت اولیه خیرین به مبلغ 80 میلیون تومان  آغاز شده و اعتبار پیش بینی شده برای تکمیل این مجموعه 600 میلیون تومان است.

وی با قدردانی از همکاری اعضای شورای اسلامی شهر مروست، خیران و نگاه مردمی در این زمینه اظهار داشت: انشاالله با استمرارمشارکت‌های مردمی و خیران ساختمان این مجموعه تکمیل شود و برای تجهیزات نیز حدود دو و نیم میلیارد تومان پیش بینی شده است که طی جلساتی با دانشگاه علوم پزشکی استان ، این تجهیزات توسط دانشگاه تامین خواهدشد. 

فرماندار خاتم حضور داوطلبانه و خیرخواهانه مردم این شهرستان را در مقابله با ویروس کرونا و تامین تجهیزات و امکانات لازم بیمارستانی کم نظیر دانست و بیان کرد: مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون تومان نیز از سوی خیران برای خرید دستگاه اکسیژن ساز اهدا شده است.

آسیب کرونا به بازار کار معلولان/ تشدید فشارها بر بیمارستان‌های آلمان9 مصدوم حادثه انفجار خرم‌ آباد به بیمارستان منتقل شدندتشدید فشار بر بیمارستان‌های آمریکا با افزایش چشمگیر بیماران کرونایی

میربهبودی ایفای نقش مجموعه های مختلف و فعال در شهرستان برای مقابله با کرونا  را یادآور شد و گفت: به همت خیران ارجمند و حمایت های خداپسندانه عموم مردم  شهرستان مراحل خرید دستگاه اکسیژن ساز نیز انجام شده و به زودی برای ارائه خدمات به بیماران فعال خواهد شد.

انتهای پیام/781/ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بخش مروست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۲۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین، محمد خزایی روز یکشنبه افزود: جاده بندرعباس به حاجی آباد به منظور اجرای عملیات احداث پل زیرگذر سرخون (محدوده تقاطع سرخون کیلومتر ۲۱ تا ۲۲) از تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه جاری تا ۱۵ مرداد ماه از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ عصر مسدود است و کاربران جاده‌ای می‌توانند از مسیر انحرافی کنارگذر رفت و آمد کنند.

وی ادامه داد: محور بندرعباس به حاجی آباد محدوده تونل راهدار فداکار نیز به منظور عملیات بازسازی و مرمت این تونل واقع در کیلومتر ۱۰۲ تا ۱۰۳ این محور از تاریخ یک خرداد تا ۳۱ مرداد از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ عصر مسدود است و در این زمان آمد و شد وسایل نقلیه از مسیر برگشت حاجی آباد بندرعباس (تونل ۱۷ شهریور) به صورت ۲ طرفه امکان پذیر خواهد بود.

رییس اداره مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای هرمزگان با اشاره به اجرای عملیات بهسازی و تعریض بخشی از مسیر ورودی شهرستان بستک توضیح داد: محور بستک به لار محدوده تنگ بستک به چاهبنارد کیلومتر صفر تا ۲ از تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه جاری تا ۱۵ تیر ماه از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ عصر در محدوده اجرای عملیات مسدود است و رفت و آمد خودروهای عبوری از مسیر کنارگذر در مجاورت مسیر اصلی امکان پذیر خواهد بود.

خزایی از کاربران جاده‌ای و مسافران خواست با رعایت جوانب احتیاط و همکاری با راهداران از محدوده کارگاه‌های جاده‌ای تردد کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903055

دیگر خبرها

  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی به بیماران خدمات ارائه می‌دهند
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی ارائه خدمات می‌دهند
  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود