Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-28@04:49:20 GMT

بیانیه نمایندگان مجلس در تقدیر از دستگاه قضا

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۲۹۲۵

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، سید محسن دهنوی در جلسه علنی امروز بیانیه نمایندگان مجلس در تقدیر و تشکر از قوه قضائیه بابت ورود به اقدامات غیرقانونی خصوصی سازی را به شرح زیر قرائت کرد:

«احتراما ما نمایندگان مجلس بدین وسیله مراتب قدردانی خود را از اهتمام مجددانه قوه قضائیه در برقراری عدالت، صیانت از حقوق عامه و حفاظت از بیت المال در برابر تعرض غارت گران در جریان واگذاری‌های خلاف قانون سازمان خصوصی‌سازی به ویژه اقدام به عمل آمده در ابطال واگذاری شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری مغان اعلام می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هرچند حامیان تضییع حقوق و اموال مردم با حمایت مستقیم و اعمال فشارهای سیاسی به طور غیرمستقیم و حتی درخواست چشم پوشی از نقض بیّن قانون توسط آن قوه معزز، به هر روشی سعی در تطهیر مجرمان و محافظت از متعرضان به حقوق ملت شریف را دارند تا اموال به یغما رفته به هر طریقی تحت استیلای آنها حفظ شود رجا واثق دارد که مجموعه محترم قوه قضائیه با حضور حضرتعالی ضمن برخورد با مجرمان ذی مدخل کلیه اموال غارت شده از جمله شرکت نیشکر هفت تپه، موسسه بین المللی ایران ایر تور، شرکت پالایش نفت کرمانشاه و سایر موارد را به بیت المال بازخواهد گرداند»

 

ایسنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: دستگاه قضا بیانیه مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۲۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش

فرزند رئیسی درباره میزان حقوق پدرش در قوه قضائیه توضیحاتی ارائه کرد.

در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و زمانی که ابراهیم رئیسی هنوز رئیس قوه قضائیه بود، ریحانه سادات رئیسی با حضور در تلویزیون و در پاسخ به این سوال که چه موضوعی درباره پدر وجود دارد که دیگران آن را نمی‌دانند، گفت: «ایشان زمانی که وارد قوه قضاییه شدند حقوق خود را نصف کردند و بار دیگر آن حقوق را کمتر کردند.» این فیلم در روز‌های اخیر در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایندگان مجلس دوازدهم «یقه‌گیری» نخواهند کرد
  • شاهد «یقه‌گیری» نمایندگان مجلس دوازدهم نخواهیم بود
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • (ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • عهد کردیم خودسانسوری نکنیم