Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلم آبادی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۹ میلیارد تومان وام کارگشایی به مددجویان کمیته امداد در استان خراسان‌جنوبی پرداخت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۹ میلیارد تومان وام کارگشایی به مددجویان کمیته امداد استان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده امیدواریم تا پایان سال جاری ۱۰ میلیارد تومان دیگر به مددجویان تحت حمایت وام کارگشایی پرداخت شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: در اولویت اول مقوله اشتغال را بر اساس شعالرسال در راستای جهش تولید قرار دادیم و در این راستا از ابتدای مردادماه تاکنون یک‌هزار و ۵۰۰ شغل را ایجاد کردیم که با توجه به تعهد ایجاد اشتغال چهار هزار نفری در سال جاری، تاکنون حدود یک سوم تعهد اشتغال خود را ایجاد کردیم.

سلم آبادی عنوان کرد: در هر گام‌ از رزمایش کمک مومنانه توزیع بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی را داشته‌ایم و در گام سوم کمک‌های مومنانه نیز توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی را هدف‌گذاری کردیم.

وی درخصوص پرداخت کمک هزینه جهیزیه به نیازمندان، گفت: هدف‌گذاری ما تا پایان سال جاری پرداخت ۸۰۰ سری جهیزیه است که ۱۴۲ سری دو هفته اخیر با همکاری بنیاد مستضعفان با سرانه ۱۰ میلیون تومان و با مجموع اعتبار یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان در حال توزیع است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی اظهار کرد: پرداخت ۲۵۸ مورد کمک جهیزیه را تا پایان آذرماه هدف‌گذاری کردیم و علاوه بر این یک تفاهم‌نامه نیز با بسیج سازندگی داریم که تلاش می‌شود سرانه کمک جهیزیه را افزایش دهیم.

سلم آبادی با بیان این‌که از سال گذشته ساخت پنج هزار واحد مسکونی محرومان را آغاز کردیم، افزود: برای تکمیل این واحدها ۶۲ میلیارد تومان مازاد بر سرانه‌ها از مرکز مجوز گرفتیم که ۱۰ میلیارد تومان ابلاغ شد و در اختیار شهرستان‌ها قرار گرفت، امیدواریم این واحدها با این سرانه اختصاصی تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

وی اظهار کرد: خیلی از نیازمندان با توجه به نصب علمک گاز در ورودی منازل، توان گازرسانی به داخل منازل خود را ندارند که با کمک مرکز سعی خواهیم کرد تا پایان امسال هیچ خانه‌ای بدون گازرسانی نماند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت:در مجموع در تمام رزمایش‌های کمک مومنانه استان ۳۶ میلیارد تومان کمک جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شده است.

سلم آبادی بیان کرد: در گام اول رزمایش ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در گام دوم آن ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ تومان کمک جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی میلیارد تومان خراسان جنوبی وام کارگشایی هدف گذاری سلم آبادی سال جاری تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر پنجشنبه در مراسمی با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد و جمعی از مسؤولان کشوری و استانی، زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد مقدس افتتاح شد.

رئیس کمیته امداد در این مراسم با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، گفت: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

وی افزود: برای ساخت این مجموعه اقامتی شهرداری، شورای شهر و همه دستگاه‌ها پای کار آمدند و این پروژه با الگوگیری از زائرسرای کرامت یک به اتمام رسید و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

بختیاری با بیان اینکه زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر و ۱۰۵ گروه اردویی بود، اضافه کرد: این عدد در سال ۱۴۰۲ به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت که با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد، خدمت به مددجویان را افتخار همه امدادگران در کمیته امداد عنوان کرد و گفت: باید همان‌گونه که برای فرزندان خود قدم برمی‌داریم برای این عزیزان هم قدم برداریم و همه عوامل کمیته امداد باید عزت و کرامت مددجویان را مدنظر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، افزود: زائرسرای کرامت ۲ سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

کد خبر 6088731

دیگر خبرها

  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی