Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@08:26:51 GMT

تست کرونای پیولی منفی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۳۴۷۵

تست کرونای پیولی منفی شد

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال میلان سرانجام از شر بیماری کووید-۱۹ خلاص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه میلان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد تست کرونای استفانو پیولی، سرمربی روسونری و دستیار او یعنی جاکومو مورلی منفی شده است. به این ترتیب این مربی 55 ساله و دستیارش امروز در تمرینات میلان شرکت خواهند کرد و می‌توانند در بازی فردا شب (پنجشنبه) این تیم مقابل سلتیک در مرحله گروهی لیگ اروپا هم روی نیمکت روسونری بنشینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تست کرونای استفانو پیولی در تاریخ 24 آبان ماه مثبت شده بود و این سرمربی ایتالیایی بر اساس پروتکل‌های بهداشتی به قرنطینه خانگی رفته بود. او از آن تاریخ چندین بار تست کرونا داده بود که هر بار مثبت اعلام شده بود. در این مدت دانیله بونرا، دستیار پیولی هدایت میلان را برعهده داشت.

زلاتان: مصدومیتم جدی نیست و تا 2 هفته دیگر برمی‌گردم

میلان که با پیولی از اواخر فصل گذشته اوج گرفت، فصل جدید سری A ایتالیا را پرقدرت آغاز کرده و با کسب 23 امتیاز از 9 بازی، صدرنشین این رقابت‌هاست، این در حالی است که اینتر و ساسولوی 18 امتیازی نزدیکترین تعقیب‌کنندگانش هستند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۳۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین بارش سال زراعی سیستان و بلوچستان مثبت شد

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: میانگین بارش بلند مدت سال زراعی استان ۱۰۰.۷ میلیمتر است که تاکنون ۲۱ درصد نسبت به بلند مدت سال زراعی مشابه افزایش یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محسن حیدری اظهار داشت: میزان بارش استان سیستان و بلوچستان از ابتدای سال زراعی تاکنون 121.8 میلیمتر بوده که 49.4 درصد بیشتر از میانگین بلند مدت این دوره محسوب می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین میانگین بارش بلند مدت سال زراعی استان 100.7 میلیمتر است که تاکنون 21 درصد نسبت به بلند مدت سال زراعی مشابه افزایش یافته است.

وی درباره بارش‌های مونسون عنوان کرد: احتمال بارش‌های خوب تابستانه مونسونی در جنوب شرق کشور و استان پیش‌بینی می‌شود.

حیدری با اشاره به اینکه  استان سیستان و بلوچستان 20 سال درگیر خشکسالی بوده، گفت: این بارش‌ها می‌توانند اثرات خشکسالی را قدری کاهش دهد. همچنین با توجه به ادامه‌دار بودن روند خشکسالی در استان در مدت زمان 10 ساله 99.3 درصد پهنه استان درگیر خشکسالی شدید و بسیار شدید است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: میانگین دمای استان تا خرداد ماه 0.5 تا 1درجه بیشتر از نرمال خواهد بود و از نیمه خرداد تا شهریور در نیمه شمالی استان 1 تا 2 درجه بیشتر از نرمال و در نیمه جنوبی 0.5 درجه بیشتر از نرمال پیش بینی می‌شود.

وی درباره میانگین دمای استان گفت: از ابتدای سال زراعی تاکنون، 19.5 درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و از افزایش 1.3 درجه‌ای دمای استان نسبت به دوره بلند مدت مشابه خبر داد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان و بلوچستان مثبت شد
  • میانگین بارش سال زراعی استان مثبت شد
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • چشم انداز سرمایه گذاری در بورس مثبت است
  • تساوی زشت؛ الگری و پیولی، دیگر بس است!