Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@06:26:27 GMT

تولید پاپوش های رنگارنگ حاصل ترکیب نخ و الیاف

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۳۵۶۳

تولید پاپوش های رنگارنگ حاصل ترکیب نخ و الیاف

این روزها که کسبه و بازار سخت ترین شرایط اقتصادی را می گذرانند، بانک ها برای گرفتن اقساط شرایط را در نظر نمی گیرند و چرخ های تولیدی کندتر شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ محمد یادگاری یکی از کارآفرینان همدانی است که با قبلا در کار تولید الیاف و نخ فعالیت داشته است و حالا نزدیک یکسال است که با دریافت وامی مختصر توانسته کارگاه کوچک جوراب بافی را در ابتدای روستای قاسم آباد همدان دایر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارآفرین همدانی به خبرنگار ما گفت: حدود ۵ نفر در کارگاه جوراب بافی مشغول هستیم که دو نفر خانم هستند و در منزل کار بسته بندی را انجام می دهند.

وی افزود: بخاطر آشنایی مختصری که در کارهای قبل با الیاف و نخ دارم تمام سعی خود را می کنم که بهترین و مرغوبترین مواد خام را تهیه کنم تا بتوانم محصولی با کیفیت در اختیار مشتری قرار دهم.

یادگاری ادامه داد: خوشبختانه قبل از کرونا در آمد خوبی داشتیم و به همه شهرستانهای همدان محصولات خود را ارسال می کردیم اما با شیوع کرونا کسب و کار بازاری ها خوابیده و به طبع ما هم از این رهاورد بی نصیب نماندیم.

وی با بیان اینکه مبلغی از بانک وام گرفتیم برای خرید دستگاه های جوراب بافی گفت: همه مردم شرایط سخت و ویژه ای را می گذارنند و بازایان شرایط بد اقتصادی را می گذارنند اما بانک توجهی نمی کنند و اگر یک روز قسط عقب بیافتد سریع برای ضامن مشکل ایجاد می کنند.

کارآفرین همدانی گفت: دولت باید شرایط بازاریان را بهتر درک کند و شرایط ویژه ای برای کسب و کارها در نظر بگیرد تا چرخ های تولیدی بچرند باید بدانیم که این شرایط گذار است و دوباره به شرایط عادی بر می گردیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۳۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ استاندار همدان در دومین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان افزود: در سال ۱۴۰۲ با برگزاری ۹۶ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و به همت دولت مردمی و انقلابی ایران قوی یک‌هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف از مصوبات این ستاد برخوردار شدند.

علیرضا قاسمی فرزاد تأکید کرد: با پیگیری‌های انجام شده بیش از ۹۰ درصد مصوبات این ستاد نیز تاکنون به مرحله اجرا رسیده است.

او تصریح کرد: در دومین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سه پرونده مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

استاندار همدان گفت: ۲ پرونده درخواست امهال در پرداخت بدهی تسهیلات بانکی را داشتند که مقرر شد در فرصت مناسب بدهی بانکی را تسویه کنند.

قاسمی فرزاد افزود: یک پرونده مربوط به بازبینی فنی و تعمیرات اساسی واحد تولیدی اسید بود که برای این اقدام نیاز به سوخت جایگزین داشت و مصوب شد سوخت جایگزین تحویل این واحد تولیدی شود.

 

 

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • چشم نوازی گل‌های رنگارنگ در باغ گل‌های مشهد + تصاویر
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • (تصاویر) شیردنگ بافی
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی