Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از برنا، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه فرمانداران استان تهران با فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: طرح بسیج محله‌محور باید با بهره‌گیری از همه ظرفیت ها عملیاتی شود. باید همه ظرفیت‌ها را در اجرای این طرح به کار بگیریم و نگاهی اساسی به زیرساخت‌ها داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در جلسه امروز، فرمانداران گزارش‌های خوبی ارائه کردند. طرح بررسی و ارزیابی شده و در جهت تامین اهداف آن باید حرکت کنیم. هدف اصلی طرح بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و مشارکت‌ها در شناسایی افراد بیمار و قرنطینه آنهاست از این رو باید در کنار آن، توسعه خدمات سرپایی و مراکز بستری را مورد توجه قرار دهیم.

استاندار تهران افزود: سیر نزولی پذیرش بیمارستانی را شاهد هستیم که این موضوع باید تداوم پیدا کند. درست نیست که همه جا را تعطیل کنیم و تعداد بیماران پایین بیاید، بلکه باید فعالیت ادامه داشته باشد و با افزایش آگاهی و شناسایی بیماران بتوانیم مدیریت این بیماری را محقق کنیم. از این پس جلسات با فرمانداران به صورت هفتگی و به تناوب برگزار خواهد شد.

محسنی بندپی گفت: هدف اصلی از اجرای طرح شهید سلیمانی بیماریابی و تست سریع و قرنطینه مبتلایان به کووید-۱۹ است و راهبرد این طرح ردیابی سریع و قرنطینه‌سازی مبتلایان در استان است.

کد خبر 569653 برچسب‌ها كرونا در ايران استاندار تهران تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استاندار تهران تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنرهای تبلیغاتی تهران: از خرید قسطی در شمال شهر خبری نیست

روزنامه شرق در گزارشی از تفاوت بنرهای تبلیغاتی پایین و بالای شهر تهران نوشت:
در پیچ‌وخم مناطق پایین شهر، از خیابان آذری تا میدان خراسان یا زیرگذر منطقه‌ای که به شیر پاستوریزه معروف است، بنر و تابلوهای تبلیغاتی با شعار خرید اقساطی بر در و دیوار شهر نصب شده است.

حتی وقتی به مرکز شهر هم می‌رسی پیشنهاد خرید اقساطی هنوز بخشی از تبلیغ برندهای مختلف از شرکت‌های مسافرتی تا لوازم خانه و پوشاک است.

حتی در بنری از خرید قسطی گوشت در دیوارهای این مناطق به چشم می‌خورد؛ چیزی که در هیچ‌کدام از تبلیغات مناطق بالای تهران به چشم نمی‌خورد و همین به شرایط اقتصادی پایین شهر اشاره دارد.

بنابراین شاید ظاهر همین مناطق و مقایسه آن با مناطق دیگر شهر از یک شکاف عمیق حکایت کند که هر روز باعث دوری بیشتر اقشار جامعه از هم باشد؛ موضوعی که به اشکال مختلف از اقتصادی بیمار در جامعه هشدار می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کردستان دارای ۱.۱ دهم میلیارد تُن ذخایر معدنی است
  • (تصاویر) بنرهای تبلیغاتی تهران؛ از خرید قسطی در شمال شهر خبری نیست
  • بنرهای تبلیغاتی تهران: از خرید قسطی در شمال شهر خبری نیست (+عکس)
  • بنرهای تبلیغاتی تهران: از خرید قسطی در شمال شهر خبری نیست
  • راه‌اندازی صنایع پایین‌دستی پتروشیمی ایلام بهترین فرصت برای توسعه استان ایلام
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • «رامهرمز» ظرفیت مناسبی برای تولیدات پایین دستی پتروشیمی دارد
  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور است