Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، صالحیان کارآفرین و صاحب یک واحد تولید ماسک در گنبد کاووس گفت: روزانه ۳۵۰ هزار و ماهانه ۱۰ میلیون ماسک در واحد تولیدی ما تولید می‌شود.

او با بیان اینکه این ماسک‌ها سه لایه هستند و از قدرت نفوذناپذیری بالایی برخوردارند، افزود: در ساخت این ماسک‌ها از مرغوبترین مواد موجود در بازار استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صالحیان گفت: ماسک‌ها در سه نوبت شروع به کار، تولید و بسته بندی ضد عفونی و در بسته‌های ۲۵، ۵۰ و ۱۰۰ تایی بسته بندی می‌شوند.
او ادامه داد: ۳۰ پرسنل در دو نوبت صبح و عصر در این واحد تولیدی مشغول به کار هستند و اگر حمایت شویم می‌توانیم تولیدات خود را علاوه بر استان‌های همجوار به خارج از کشور هم صادر کنیم.
صالحیان گفت: تامین مواد اولیه یکی از مهمترین دغدغه‌های ماست و انتظار داریم با توجه به این حجم از تولید ماسک درکارگاه سهمیه بیشتری به ما اختصاص داده شود.

در حال حاضر ۱۰ واحد تولیدی در گلستان روزانه ۴۷۰ هزار انواع ماسک ساده، N۹۵ و N۹۹ تولید می‌کنند.
انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید ماسک ماسک سه لایه کارگاه تولیدی واحد تولیدی واحد تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۳۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • آغاز برداشت گل محمدی از گلستان‌های کرمانشاه
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین