Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@11:45:30 GMT

اسکار حضوری برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۳۹۳۱

اسکار حضوری برگزار می‌شود

یکی از نمایندگان آکادمی اسکار از برگزاری مراسم اعطای جوایز نود و سومین دوره این رویداد سینمایی به صورت حضوری و غیرمجازی خبر داد.

به گزارش ایسنا، آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار امسال تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا، مراسم اعطای جوایز خود را با دو ماه تعویق در تاریخ ۲۵ آوریل (۵ اردیبهشت) برگزار خواهد کرد و امیدوار است با بازگشایی سالن های سینما در بهار، فیلم های بیشتری فرصت رقابت در این دوره از این جوایز را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی در صورت عدم بازگشایی سینماها، مسئولان برگزاری نود و سومین دوره جوایز سینمایی اسکار تمرکز خود را روی برگزاری حضوری این رویداد همانند سال های گذشته قرار داده اند اما هنوز مشخص نیست چه میزان از ظرفیت ۳۴۰۰ نفره سالن دالبی تئاتر لس انجلس برای برگزاری مراسم مورد استفاده قرار می گیرد.

آکادمی در حال بررسی سالن برگزاری مراسم است و هنوز پروتکل های ویژه مراسم تعیین نشده است.

از زمان اعلام قرنطینه در ماه مارس، همه گیری ویروس کرونا صنعت فیلم را فلج کرده و موجب تعطیلی سینماها و توقف پروژه ها شده است، در واکنش به این اتفاقات، آکادمی اسکار دوره زمانی برای اکران آثار جهت واجد شرایط شدن برای حضور در این جوایز را از ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ به ۲۸ فوریه ۲۰۲۱ تمدید کرد و همچنین اعلام کرد فیلم های اکران شده در سرویس های نمایش آنلاین نیز استثنائا امسال واجد شرایط رقابت در اسکار خواهند بود.

مراسم جوایز امی امسال به صورت ترکیبی برگزار شد و «جیمی کیمل» اجرای آن را بر عهده داشت و بسیاری از نامزدها این مراسم را به صورت آنلاین و از خانه تماشا می کردند.

هنوز مشخص نیست کدام نامزدهای اسکار ۲۰۲۱ موفق حضور در مراسم اعظای جوایز خواهند بود. در شاخه بازیگری بسیاری از بازیگرانی که امسال شانس کسب نامزدی دارند سالخورده هستند، از «آنتونی هاپکینز» ۸۲ ساله تا «الن برستین» ۸۸ ساله، «سوفیل لورن» ۸۶ ساله و «مریل استریپ» ۷۱ ساله.

انجمن مطبوعات خارجی هالیوود که برگزارکننده جوایز سینمایی گلدن گلوب است نیز اعلام کرده مراسم این جوایز روز ۲۸ فوریه (۱۰ اسفند) با اجرای «تینا فی» و «امی پوهلر» برگزار میشود اما از ارائه جرئیات بیشتری درباره نحوه برگزاری مراسم خودداری کرده است.

لینک کوتاه: asriran.com/003BQh

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اسکار کرونا برگزاری مراسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۳۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، این آیین به مناسبت چهارمین خاک سپاری سالگرد شهید گمنام در محوطه دانشگاه علم و هنر یزد بعد از نماز مغرب و عشاء سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در جوار یادمان این شهید گمنام برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم آیت الله «سید کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی شهر یزد و «هادی قاسمی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور هستند.

مداحی «مجتبی رمضانی» و اجرای گروه سرود فجر جاوید از دیگر برنامه‌های مراسم است.

خبرنگار: محمد حسین زارع زردینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228476 برچسب‌ها استان یزد شهید گمنام یادواره فرهنگی

دیگر خبرها

  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود