Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: زمان کمی تا این مسابقات باقی مانده منتها ما باید بدانیم که هدف اصلی تیم های ملی در آزاد و فرنگی کسب سهمیه های باقیمانده در المپیک توکیو است.

خبرگزاری میزان - محمدابراهیم امامی در گفت‌وگو با رادیو ورزش درباره حضور ایران در مسابقات کشتی جام جهانی انفرادی صربستان، اظهار داشت: زمانی که رقابت‌های جهانی لغو شد و جام جهانی انفرادی جایگزین آن شد مسئولیت نحوه اعزام تیم ها از طرف فدراسیون به کادر فنی تیم های ملی سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر کادر فنی مسابقات را رصد می کند. این درست است که زمان کمی تا این مسابقات باقی مانده منتها ما باید بدانیم که هدف اصلی تیم های ملی در آزاد و فرنگی کسب سهمیه های باقیمانده در المپیک توکیو است. تمام برنامه های فدراسیون بر مبنای نتیجه گیری در آن مسابقات است.

وی افزود: با توجه به تفاهم نامه ای که فدراسیون کشتی ایران با فدراسیون کشتی صربستان امضا کرده بود یکی از بندهای آن مبنی بر این بود که حضور تیم های کشتی در مسابقات بین المللی دو کشور باشد و این همکاری هم در مسابقات وجود داشته باشد.

سخنگوی فدراسیون کشتی عنوان کرد: این توقع از اتحادیه جهانی کشتی است که به دلیل اینکه ایران یکی از قطب های اصلی کشتی دنیاست؛ حتی شده با حداقل نفرات در این مسابقات شرکت کند. برخی می گفتند چرا ما با تیم کامل نمی رویم؟ و چرا اصلا می رویم؟ ولی در هر صورت این دو مورد باید مدنظر باشد که حضور ما در این مسابقات حتی با حداقل نفرات به این دو دلیلی که ذکر شد می تواند برای ما مهم باشد. اما ما مسابقات مهمی را در پیش داریم و هدف اصلی ما شرکت در المپیک است. به همین دلیل کادر فنی یک برنامه برای آماده سازی دارد که این مورد را هم فدراسیون به کادر فنی محول کرده تا تصمیم بگیرند و آنها هم هر روز در حال رصد هستند تا بهترین تصمیم را اتخاذ کنند.

امامی در خصوص اینکه زمان بسیار کمی (ده روز) تا مسابقات باقی مانده است و اقدامات صورت گرفته تا کنون در این زمینه چه بوده توضیح داد: گفته می شود هنوز هیچ اقدامی نکرده ایم؛ در صورتی که همه کارها در حال انجام است. تعدادی مشخص شده‌اند و حتی نفرات ذخیره ای که مدنظر فدراسیون هستند امورشان انجام شده است. در تمام مسابقات جهانی و مشابه آن تیم ها می توانند در هر وزن برای چند نفر اقدامات را انجام دهند و فدراسیون هم این کار را انجام داده است. حتی بلیط هم رزرو شده و تعداد مدنظر فدراسیون تحت عنوان نفرات اصلی اول معرفی شده اند و پس از آن تعدادی با رصد کردن مسابقات اضافه شدند.

سخنگوی فدراسیون کشتی درباره وضعیت حسن یزدانی، کامران قاسم پور، حسین نوری و محمدهادی ساروی هم خاطرنشان کرد: طی یکی دو روز آینده قرار است بر مبنای تمام برداشت هایی که کادر فنی توسط روابط بین الملل و با کمک آنها انجام می دهد در این باره اعلام وضعیت کند. روز گذشته در کشتی فرنگی حمید سوریان مجددا با محمد بنا تماس داشت و تصمیمگیری هایی شد که به احتمال زیاد یک نفر از آن دو نفری که گفته بودند عوض شود. این تصمیمات در کشتی آزاد هم همینطور است. آنها نگاه می کنند بهترین تصمیم به چه شکل است و ممکن است جوان ترهایی را اعلام کنند که اسامی آنها مشخص شده و اگر ما اعلام نکردیم به این دلیل است که منتظریم ببینیم در نهایت کدام یک از آنها مصوب می شود که بروند تا به طور قطعی تا دو روز آینده نام آنها را ببریم.

بیشتر بخوانید: دعوت فدراسیون کشتی فرانسه از ایران برای حضور در تورنمنت هنری دوگلان

انتهای پیام/

برچسب ها: محمدابراهیم امامی فدراسیون کشتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمدابراهیم امامی فدراسیون کشتی فدراسیون کشتی کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۴۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند

یکی از حساس ترین مسابقات حال حاضر ورزش ایران، بازی های کشتی تختی اهواز است.

طرفداری | مسابقات پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی امروز (پنج شنبه) در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی،‌ اسامی نفرات برتر این مسابقات به شرح زیر است:

55 کیلوگرم: 1- محمد حسینوند پناهی 2- حسین بیژنی 3- رامین احمدی و کیانوش شمشیری 5- مهدی احدی زناب و پیام احمدی 7- سعید اسماعیلی 8- نورایر هاخویان (ارمنستان) 9- محمدپویا اسدی (کرمان) 10- مهدی کمالی

63 کیلوگرم: 1- محمدمهدی کشتکار 2- کاران اصلانیان (ارمنستان) 3- داویت جوتیان (ارمنستان) و عارف محمدی  5- رضا بهمنی و علیرضا اسفندیاری 7- علیرضا اسدی 8- محمد کمالی 9- احمدرضا ناصرپور 10- علی حاجیوند

72 کیلوگرم: 1- دانیال سهرابی 2- علی دارابی 3- شانت خاچاطریان (ارمنستان) و رضا ساکی 5- علی اصغر سام دلیری و امیررضا عیسوند 7- محمدامیر شوکتی 8- مرتضی پورعیسی 9- سعید ارجمند 10- محمدرضا رضاپور

82 کیلوگرم: 1- اشکان سعادتی فر 2- شاهین بداغی 3- ساموئل گریگوریان (ارمنستان) و عباس مهدی زاده 5- جمال اسماعیلی و علی محمودآبادی 7- محمدحسین آزرم دخت 8- احمد صلح دوست 9- شکور فاتحی 10- محمدامین حسینی

97 کیلوگرم: 1- شایان حبیب زارع 2- هایک خلویان (ارمنستان) 3- حسین بالی و امیررضا اکبری 5- علی عابدی درزی و محمدصادق عبدالهی 7- محمد نصرتی 8- ابوالفضل حاجی وندی 9- امیرمحمد نجفی 10- حمیدرضا کشتکار

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون