Web Analytics Made Easy - Statcounter

عظیمی با بیان اینکه کشور ما همت ها، باکری ها، سلیمانی ها و فخری زاده ها کم ندارد گفت: ترور شخصیت های علمی و نظامی نشاندهنده به خطر افتادن منافع دشمن است.

محمد حسین عظیمی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد حادثه ترور شهید فخری زاده گفت: در مورد ترور شخصیت ها باید بگویم که مهمترین نکته ای که جهان امروز را از نظر اقتصاد، صنعت، سیاست و مباحث و مسایل نظامی می سازد، تحقیقات، پژوهش و نوآوری هایی است که کشورهایی را که صاحب قدرت شده و به آن می بالند و دارای قدرت علمی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر کل جبهه ایران اسلامی افزود: متاسفانه ما در ۲ دوره قاجار و پهلوی این فرصت را از دست داده ایم و پس از پیروزی انقلاب قریب به 30 سال است که در عرصه های علمی کشور شروع به فعالیت شده است و در همین 30 سال به دنبال آن هستیم که 300 سال اسف بار جاهلانه را جبران کنیم.

 

عظیمی اظهار کرد: به همین دلیل اولین جایی که مورد هدف دشمن قرار می گیرد، شخصیت های علمی و نظامی هستند که با حذف شخصیت ها تلاش می کند دشمن هدف خود را محقق کند و در مرحله دیگر نیز سعی دارد تا افراد را دعوت و یا آنها را خریداری کرده و یا به دزدیدن افراد یا تکنولوژی آنها برای دست یابی به قدرت با توجه به استعداد ویژه مغزهای متفکر ایرانی روی می آورد.

 

وی در مورد ترور سردار سلیمانی تصریح کرد: دلیل این ترور عالی رتبه ترین مقام نظامی کشور نبود زیرا افراد دیگر در مراتب بالاتر نیز وجود داشتند. ترور شهید حاج قاسم سلیمانی در حقیقت ترور مغز متفکر نظامی کشور بود. شهید سلیمانی پرورش یافته مکتب انقلاب و رهبری است که با این حرکت دشمن متوجه می شویم که آنها به دنبال مغزهای متفکر کشور می روند و با شیوه ترور اهداف خود را محقق می کنند.

 

وی گفت: با مطالعه تاریخ می بینیم که حتی در زمان شاهان جاهل و عیاش تا خائنی از داخل به ما خیانت نکرده باشد، تسلیم دشمن نشده ایم. ما همیشه درگیر خیانت های افرادی بودیم که باورمان نشده است و با تظاهر نشان می دادند که بسیار وابسته و معتقد به نظام اسلامی هستند که در حال حاضر نیز این موضوع دیده می شود.

 

عظیمی یادآور شد: این افراد عمل و رفتارشان یکسان نیست. تفاوت این ترور با ترورهایی که در سال های قبل از آن اتفاق افتاده  آن است که شهید فخری زاده مدت ها است که مورد تهدید قرار گرفته است اما شهدایی که در گذشته ترور شدند، شاید هیچ گاه متصور نبودند که مورد هدف دشمن قرار بگیرند؛ به همین دلیل از تجهیز و آمادگی و حفاظت از افراد نباید غافل شویم تا در وقوع حادثه غافلگیر نشویم.

 

وی گفت: شهید فخری زاده را به عنوان پدر اتمی ایران می شناسند. باید بگوییم فعالیت های شهید فخری زاده فراتر از این موضوع است که در این زمینه می توان به تحقیق ویژه وی و تیم علمی آن در واکسن کرونا اشاره کرد اما متاسفانه انگیزه های میلیارد دلاری استعمارگران اجازه ورود به ما را نمی دهد و ما با این سختی ها مواجه هستیم.

 

عظیمی ادامه داد: دولت های سلطه گر خواهان موفقیت ما در عرصه های مختلف علمی نیستند چرا که منفعت آنها از این موضوع به خطر می افتد. در مورد ترور شخصیت ها باید بگوییم که ابتدا افراد از لحاظ موضوع گیری های سیاسی مورد هدف قرار می گرفتند اما در سال های اخیر این موضوع تبدیل به ترور شخصیت های علمی و نظامی شده است.

 

وی افزود: این ترورها در نهایت ترورهای هدفمند است اما باید بگوییم به ازای هر قطره خون شهدا دهها دست پرورده نظام انقلاب اسلامی وارد میدان می شوند و این مسیر با توجه به تمام هجمه های دشمن ادامه دارد و یقین دارم اتفاقات خوبی در عرصه های علمی در کشور رخ می دهد. درست است که از شهادت شهید فخری زاده و سردار حاج قاسم سلیمانی دلگیر و ناراحت هستیم اما کشور ما همت ها، باکری ها، سلیمانی ها و فخری زاده ها کم ندارد و ما می توانیم با همدلی و پیروی از ولایت فقیه به جایگاه مناسب تراز جمهوری اسلامی دست یابیم .

 

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: فخری زاده ترور شهید فخری زاده شهید محسن فخری زاده شخصیت های علمی شهید فخری زاده ترور شخصیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۴۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیمای استان لرستان؛مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با گرامیداشت مقام معلم و شهادت شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری چهره نامی فرهنگ و تاریخ  است و نقس رسانه ها در دنیا نقش بی بدیلی است و امروز رسانه خط مقدم جهاد تبیین است. 
حجت الاسلام درویشی افزود: رسانه در  خط مقدم جهاد تبیین قرار دارد و خبرنگاران نقش مؤثری برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن دارند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید به اینکه تحقق ارزش‌ها در جامعه وابسته به نقش معلمان است، گفت:مبارزه با دشمن در میدان جهاد تبیین بدون نقش‌آفرینی معلمان قابل‌انجام نیست.
برگزاری بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در این هفته ،  زنگ سپاس ،،تجلیل از معلمان  نمونه بسیجی و ترویج و اشاعه فرهنگ راه شهید مطهری از برنامه های این هفته عنوان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




دیگر خبرها

  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست
  • دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • رکوردار بالاترین پرواز با بالگرد در جهان به روایت آسمان غرب