Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان وزارت بهداشت پیرو انتشار خبری با عنوان "علت مرگ یک بیمار در اتاق عمل بیمارستان امام خمینی جیرفت چه بود؟"، در پاسخی عنوان کرد: در پی این اتفاق کمیته بررسی علل مرگ و میرهای ناخواسته با حضور پزشکان متخصص بیمارستان، جراح اعصاب متخصصان بیهوشی، جراح عمومی، ریاست بیمارستان، مدیریت بیمارستان و متخصص قلب برگزار شد که شواهدی دال بر قصور پزشکی محرز نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، متن جوابیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزشی به انتشار این خبر به شرح زیر می باشد:

«بیمار مذکور مورخ ۲۷ آبان ماه سال جاری در مرکز آموزشی و درمانی بیمارستان امام خمینی جیرفت تحت عمل جراحی دیسک کمر قرار گرفته و طبق روال عادی اتاق عمل متخصص بیهوشی همراه با کارشناس بیهوشی در زمان جراحی بر بالین بیمار حاضر و عمل را پایش کرده است که  به طور ناگهانی بیمار در حین عمل جراحی دچار افت ضربان قلب می شود (به ندرت و به دلایلی مانند بیماری های زمینه ای و مواردی از این قبیل ممکن است اتفاق بیافتد) که بلافاصله احیای بیمار توسط متخصص بیهوشی، کارشناس بیهوشی و جراح بیمار صورت میگیرد.  همچنین در این حین متخصص بیهوشی دیگری نیزجهت کمک به تیم احیا ملحق می شود.

گفتنی است، متخصص قلب نیز بر بالین بیمار جهت اقدامات احیا حاضر شده اما متاسفانه احیا موفقیت آمیز نبوده است و بیمار فوت می کند.

در پی این اتفاق کمیته ی بررسی علل مرگ و میرهای ناخواسته با حضور پزشکان متخصص بیمارستان، جراح اعصاب متخصصان بیهوشی، جراح عمومی، ریاست بیمارستان، مدیریت بیمارستان و متخصص قلب برگزار شد که شواهدی دال بر قصور پزشکی محرز نشد.  در این جلسه پس از ارائه گزارشات تحلیلی، پرونده بیمار جهت بررسی دقیق تر به کمیته علمی مرگ و میر دانشگاه و پزشکی قانونی ارجاع داده شده و هنوز پرونده بیمار در حال بررسی است.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت قصورپزشکی اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۴۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی

دریافت 76 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جواد زارع مسئول مجموعه فرهنگی شهدای گمنام بندرعباس به تبیین راز موفقیت امام خمینی رحمه الله علیه در تربیت نسلی الگو پیش‌رو و اوج حکومت امام زمان ارواحنا له الفدا پرداخت.

کد خبر 6098888

دیگر خبرها

  • اهدای عضو در مشهد جان ۳ بیمار را نجات داد
  • ۱۳۰ هزار بیمار در بیمارستان امام کرج خدمات درمانی دریافت کردند
  • افتتاح بخش تالاسمی بیمارستان امید شهرستان مهرستان
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد
  • امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر سانحه تصادف درگذشت
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس