Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، احمد حمزه‌زاده افزود: در جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری، با توجه به ارائه ۱۳ طرح سرمایه‌گذاری زیر ساخت گردشگری، پس از بررسی‌های تخصصی توسط اعضای کمیته فنی سرمایه گذاری، تمامی طرح‌های ارائه شده به تصویب رسید.

وی اضافه کرد: از میان ۱۳ طرح مصوب در این جلسه یک مورد به احداث هتل، پنج طرح به ایجاد سفره‌خانه سنتی، یک طرح مربوط به اردوگاه گردشگری، یک مجتمع گردشگری، دو مورد مرکز آبدرمانی و سه مورد به اقامتگاه سنتی و بومگردی اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 طرح‌های مصوب سرمایه‌گذاری در تبریز، مرند، بستان‌آباد، سراب، اسکو و هشترود مراحل اجرایی خود را آغاز خواهد کرد.

۸۲ طرح گردشگری با ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در ۱۹ شهرستان آذربایجان شرقی در حال اجراست.این طرح‌ها شامل ۲۷ هتل و ۲ هتل آپارتمان، ۲۰ مجتمع گردشگری و چهار اردوگاه گردشگری و یک مرکز تفریحی و سرگرمی، ۱۵ مجتمع خدماتی بین راهی، چهار اقامتگاه بومگردی، چهار واحد پذیرایی و سه سفره‌خانه سنتی و ۲ مجتمع آبدرمانی است.

با سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران و آغاز فعالیت طرح‌های تازه، برای بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد می‌شود.

کد خبر 569687 برچسب‌ها استان آذربایجان شرقی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۴۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر امور آب و فاضلاب پلدشت از رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک این شهرستان خبر داد.   حسین علی نژاد اظهار داشت: خط انتقال آب شرب روستای نازک پلدشت که آب شرب شهر نازک و ۸ روستای تحت پوشش را تامی می‌کند دچار ترکیدگی شده بود که با تلاش پرسنل اتفاقات رفع و مجدداً آب شرب مشترکین این روستا برقرار شد.

دیگر خبرها

  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد
  • ‌معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری شود
  • تصویب محدوده و ضوابط بافت تاریخی شهر لاهیجان