Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@13:40:32 GMT

امیرآبادی: تازه هفته ۴ است چرا هواداران عجله دارند؟

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۴۶۰۸

امیرآبادی: تازه هفته ۴ است چرا هواداران عجله دارند؟

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: از هواداران خواهش می کنم صبر و از تیم حمایت کنند، تازه ۴ هفته از بازی ها گذشته ولی هنوز ۹۰ دقیقه بازی تمام نشده یک عده شروع به انتقاد می کنند.

به گزارش مشرق، مهدی امیر آبادی در خصوص دیدار استقلال مقابل پیکان و بن بست تاکتیکی آبی پوشان گفت: پیکان واقعا دفاعی و بسته بازی می کرد اما باید قبول کنیم خیلی از تیم ها ممکن است با همین روش وارد بازی ها شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال تیم قوی است و همه می خواهند از آن امتیاز بگیرند و طبیعی است برای حداقل امتیاز وارد مسابقه شوند.

وی افزود: البته کادر فنی استقلال حتما باید فکری به حال این مسابقات که تیم ها بسته بازی می کنند کند و اتفاقا خوب شد این اتفاقات اول فصل رخ داد و فرصت جبران وجود دارد. استقلال دیروز بد بازی نکرد و سوار بر جریان بازی بود و حتی همین موضوع باعث شد تا مهاجمان پیکان هم برای دفاع به زمین خود برگردند ولی کادر فنی قطعا روی گلزنی تیم استقلال باید بیشتر کند.

کاپیتان اسبق استقلال با اشاره به فضای ایجاد شده بعد از بازی با پیکان عنوان کرد: نمی دانم چرا این معضل که سالهاست گریبان استقلال را گرفته تمامی ندارد. از هواداران خواهش می کنم  صبر و از تیم حمایت کنند. تازه ۴ هفته از بازی ها گذشته ولی می بینم در صفحات مجازی خیلی ها هنوز بازی تمام نشده شروع به انتقاد می کنند.

بیشتر بخوانید:

جای پای مظاهری در استقلال محکم می‌شود

وی خاطرنشان کرد: واقعا چرا هواداران استقلال هنوز فصل شروع نشده اینقدر عجله دارند؟ من هم قبول دارم امتیازات هفته های اول مهم است ولی نوسان برای همه تیم ها در طول فصل به وجود می آید .هواداران باید اتحاد داشته باشند و همه دست به دست هم بدهند و از تیم حمایت کنند تا استقلال به موفقیت برسد.

امیرآبادی در خصوص اینکه برخی از کانالهای هواداری در ایران فعالیت های غیر مجاز دارند و هواداران فوتبال را به ایجاد فضای مخرب بر باشگاه ها تشویق می کنند به فارس گفت:این کانالها و فضای مجازی بلای ورزش کشور شده است. شنیده ام به صورت جدی برای مقابله به این موضوع دست به کار شده اند و اگر این اتفاق رخ بدهد استقلال و پرسپولیس می توانند با آرامش بهتری فعالیت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع باید به صورت جدی پیگیری شود درست مثل بحث فساد در فوتبال که شنیده ام در حال مقابله جدی با عوامل دلالی و فساد در فوتبال هستند و حتی با برخی مربیان و دلال ها هم به صورت چراغ خاموش برخورد شده است. هوادارانِ استقلال فریب این فضای مجازی را نخورند و به جای آنکه تحت تاثیر هیجانات این صفحات باشند به فکر موفقیت تیمشان فکر کنند. کافی است همین هوادار بدون در نظر گرفتن وضعیت فنی تیم فقط از مربی، بازیکن و ... حمایت کند در آن صورت با گذشت چند هفته تاثیر این حمایت را روی عملکرد کلی تیم خواهد دید.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده استقلال لیگ برتر مهدی امیرآبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۴۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب

به گزارش “ورزش سه”، فولاد خوزستان که در فصل جاری لیگ برتر شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکرده حالا برای قطعی کردن بقای خود در مسابقات تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

در این راستا هواداران فولاد هم به حمایت حداکثری از تیم خود در هفته‌های پایانی می‌پردازند. در فاصله کوتاه تا دیدار فولاد و تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر هواداران تیم پرافتخار اهوازی با ایجاد کمپین‌های پر تعداد به حمایت از فولاد خوزستان پرداختند.

هواداران فولاد برای پر کردن صندلی‌های ورزشگاه مدرن خود در اهواز در فضای مجازی قول و قرار گذاشتند. فولادی‌ها که این فصل استقبال چندان زیادی از بازی‌های خانگی خود نکرد‌ه‌اند، حالا قصد دارند در روز دوشنبه با حمایت حداکثری از تیم خود در فولاد آرنا زمینه را برای موفقیت مقابل تیم قدرتمند تراکتور فراهم آورند.

صفحات هواداری فولاد در فضای مجازی طی یکی دو روز گذشته پر از فراخوان‌ها و اطلاعیه‌های مربوط به بازی با تراکتور است. اتفاقی که به نظر می‌رسد باعث شود تا بعد از مدت‌ها شاهد ایجاد جوی خوب در فولاد آرنا باشیم.

باشگاه فولاد خوزستان هم برای جابه‌جایی هواداران در روز دوشنبه برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است. قرار دادن اتوبوس‌های پرتعداد در نقاط مختلف استان خوزستان برای انتقال هواداران از جمله این برنامه‌هاست. فولادی‌ها همچنین در سطح شهر اهواز نیز تبلیغاتی را برای حضور هواداران انجام دادند.

دیدار فولاد و تراکتور ساعت ۱۹:۳۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت برگزار می‌شود؛ مسابقه‌ای که احتمالاً با حضور حداکثری هواداران در حال و هوای خاصی در اهواز برگزار شود.

دیگر خبرها

  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • حجازی: باید برای هفته آخر راهکاری اندیشیده شود
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال
  • آتش سکوها زیر پای هواداران استقلال
  • نکونام ذوق‌زده از روز زیبا: تشکر می‌کنم
  • طرفداری از استقلال به پشت‌بام خانه‌ها رسید (عکس)
  • فولاد راه نساجی را در پیش گرفت
  • باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران