Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید صبری‌پور روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بارش شدید باران که از پنجشنبه هفته گذشته آغاز و تا روز شنبه هفته جاری ادامه داشت باعث آبگرفتگی بیشتر خیابان‌های اصلی و فرعی شهر شادگان شد.

وی افزود: با به کار گرفتن ۳۵ موتور پمپ در ۱۹ ایستگاه شادگان موفق به جمع‌آوری رواناب از نقاط مختلف شادگان شدیم و دیگر هیچ نقطه از این شهر دچار آبگرفتگی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: بیشترین حجم آبگرفتگی در شادگان مربوط به چهار راه لاله و خیابان‌های منتهی به آن در مناطق مرکزی شهر شادگان و همچنین خیابان ۱۵ خرداد این شهر بود که با تلاش و همت ماموران خدمات شهری شهرداری، آبفا و نیروهای جهادی رواناب از این مناطق جمع‌آوری شد.

صبری‌پور به توزیع روزانه ۵۰۰ پرس غذای گرم بین آسیب‌دیدگان از بارش شدید باران در شادگان اشاره کرد و ادامه داد: توزیع غذایی گرم تا موقع نیاز ادامه خواهد داشت.

وی گفت: شرکت‌های توسعه نیشکر و صنایع جانبی، و شرکت فولاد شادگان به صورت معین بخش‌ها و شهرداری‌های شهرستان شادگان را در شرایط بارانی همراهی خواهند کرد و از ظرفیت این شرکت‌ها استفاده خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شادگان به لایروبی انهار شادگان برای مقابله با رواناب با همکاری بنیاد برکت و جهاد کشاورزی اشاره کرد و بیان کرد: برای مقابله با آبگرفتگی در سطح شهر بیش از ۲۰۰ نفر از مامور خدمات شهری شهرداری و آبفا در حالت آماده باش هستند.

وی افزود: با تمهید اندیشیده شده توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان شادگان آمادگی لازم برای دفع رواناب بارش ۱۰۰ میلیمتر در شادگان پیش‌بینی شده  و مردم نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

از روز پنجشنبه هفته گذشته تا روز یکشنبه هفته جاری ۷۵.۳‬ میلیمتر باران در ایستگاه هواشناسی شادگان ثبت شده است.

برچسب‌ها شادگان بارش باران خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شادگان بارش باران خوزستان شادگان بارش باران خوزستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۴۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه

محمد باقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، حمیل در اسلام آباد غرب، اسلام آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سر فیروزآباد سریعاً تیم‌های عملیاتی به مناطق فوق اعزام شد.

وی با اشاره به امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی بارش‌های اخیر، افزود: در این عملیات با ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک دار و آمبولانس، ۱۰ دستگاه کف کش و موتور آب بکارگیری شده امدادرسانی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه اضافه کرد: در این عملیات به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدا پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو، موکت و چادر ارائه شد.

محمدی خاطر نشان کرد: تخلیه آب در ۲۵ منزل مسکونی با استفاده از دستگاه کف کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر این استان در بارندگی‌های اخیر شهرستان‌های استان کرمانشاه بوده و این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت.

وی گفت: ۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی بوده و هم استانی‌های کرمانشاهی در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس برقرار کنند.

کد خبر 6096907

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی خیابان‌های تبریز در پی بارش‌های اخیر (فیلم)
  • ببینید | آبگرفتگی‌ خیابان‌های تبریز در پی بارش‌های اخیر
  • تداوم بارش باران در تهران؛ جوی آرام در پایان هفته برای اکثر نقاط
  • آبگرفتگی شدید معابر تبریز بعداز بارش شدید باران
  • میانگین بارش در خراسان شمالی ۸۲ درصد افزایش پیدا کرده است
  • رنجش شهروندان زابلی از پس زدگی آب فاضلاب در معابر + تصاویر
  • هشدار زرد رگبار باران و تند باد در آذربایجان غربی
  • هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان