Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حکمی سید امیرمحمد مرتضویان را به عنوان سرپرست انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور و سرپرست دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی این دانشگاه منصوب کرد.

 

به گزارش برنا؛ در حکم علیرضا زالی خطاب به مرتضویان آمده است: با توجه به تخصص، شایستگی و سوابق اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور و سرپرست دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی منصوب می شوید تا با استعانت از خداوند متعال و رعایت موازین شرعی و قانونی نسبت به انجام وظایف و امور محوله اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این حکم رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به مرتضویان استاد این دانشگاه تاکید کرد: موفقیت شما را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارتقای جایگاه ملی و بین المللی دانشگاه، از درگاه خداوند منان مسالت دارم.

مرتضویان دانش آموخته دکترای علوم و مهندسی صنایع غذایی، گرایش تکنولوژی مواد غذایی از دانشگاه تهران و عضو هیأت علمی با مرتبه استادی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی صنایع غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۵۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر علوم و تحقیقات و فناوری در شهر یاسوج، امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

«محمدعلی زلفی گل»، وزیر علوم تحقیقات فناوری در مراسم افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است. این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

بهادر کرمی، رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این مراسم گفت: دانشگاه یاسوج بدلیل مشکلات قبلی از بحث سردر غافل مانده بود و سعی کردیم در همین راستا محوطه سازی در شأن داشته باشیم. با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

وی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

به گزارش ایسنا، کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ زنی خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • مصرف زیاد غذا‌های ناسالم باعث آسیب دائمی مغز می‌شود!
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج