Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام‌نیوز، «عیلرضا میریوسفی» سخنگوی دفتر نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در دفتر سازمان ملل در نیویورک در گفت‌وگو با شبکه «ان‌بی‌سی نیوز» تاکید کرد برنامه هسته‌ای ایران طبق برنامه ادامه خواهد یافت.

 او در مکاتبه‌ای ایمیلی با این شبکه در اشاره به ترور شهید «محسن فخری‌زاده» گفت هرچند که دانشمندی بزرگ و یک قهرمان ملی قربانی تروریسم دولتی شد، برنامه هسته‎‌ای صلح‌آمیز ایران طبقه برنامه ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی افزود: ایران تاکنون توطئه‌های زیادی را برهم زده و در برابر تهدیدات خارجی هوشیار خواهد ماند؛ اما وقفه‌ای در کار هسته‌ای آن ایجاد نخواهد شد.

میریوسفی در ادامه گفت: همیشه گفته‌ایم که برنامه هسته‌ای ما اهداف صلح آمیز را دنبال می‌کند.

وی در ادامه به فتوایی از مقام معظم رهبری در خصوص ممنوع بودن تولید سلاح‌های کشتار جمعی به دلیل مغایرت آن با دین اسلام اشاره کرد.

او به نشریه آمریکایی «نیوزویک» هم گفته بود انتقام ترور محسن فخری‌زاده دانشمند دفاعی و هسته‌ای کشورمان در وقت مناسب انجام خواهد شد.

 

 

وی در بخش دیگری از سخنانش درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت: ایران بر اساس منافع ملی خود درباره برنامه هسته‌ای تصمیم‌گیری می‌کند.

او در ادامه گفت: همانطور که می‌دانید، گام‌هایی که از زمان خروج آمریکا از برجام برداشته شد، مرحله‌ای بوده و تا زمانی که سایر طرف‌ها توافق را نقض می‌کنند و یا به تعهداتشان عمل نمی‌کنند، اعمال خواهد شد.

به گزارش فارس، بعدازظهر جمعه هفتم آذر ماه محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور در حمله عناصر تروریست مسلح به خودروی وی به شهادت رسید.

 

در پی این اقدام تروریستی، «مجید تخت روانچی» سفیر و نماینده دائم ایران در دفتر سازمان ملل در نیویورک نیز در نامه‌ای به دبیرکل و رئیس شورای امنیت،  آمریکا و رژیم صهیونیستی را مسئول حمله ناجوانمردانه علیه دانشمند برجسته‌ ایرانی برشمرد. 

مقام‌های ایران ضمن محکوم کردن این عملیات تروریستی و تاکید بر خدمات بسیار زیاد شهید فخری‌زاده در حوزه‌های دفاعی و هسته‌ای اعلام کردند، راه این دانشمند شهید ادامه می‌یابد و مسببان این عملیات تروریستی پاسخ درخور دریافت خواهند کرد.

 

فارس

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: برنامه هسته ایران توقف برنامه هسته ای فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، داود گودرزی ایرنا افزود: ۱۲ تیم خودرویی در تهران و به ویژه حاشیه شهر در بحث جمع آوری حیوانات موزی و سگ های بدون صاحب مسئولیت دارند و فعال هستند.

وی ادامه داد: این تیم ها از طریق تماس و شکایات مردمی با سامانه ۱۳۷ و البته گشت های خودشان اقدام به جمع آوری سگ های بدون صاحب می کنند.

به گفته گودرزی، روزانه ۴۰ تا ۵۰ سگ بدون صاحب در تهران جمع آوری و همه آنها به نقاهتگاه کهریزک(آرادکوه) منتقل می شوند.

 

گودرزی درمورد نحوه نگهداری و پذیرش این سگ‌ها نیز گفت: سگ ها در این نقاهتگاه ابتدا توسط دامپزشک معاینه می شوند و پس از شناسایی سگ های بیمار، نسبت به معالجه اقدام می شود.

وی یادآور شد: سگ های سالم هم به تفکیک نر و ماده در قفس های مخصوص خود در این مرکز نگهداری می شوند.

رهاسازی سگ های بدون صاحب تخلف است

گودرزی ادامه داد: در گذشته اقدام به پلاک کوبی و عقیم سازی سگ های بدون صاحب می شد و در نهایت رها سازی صورت می گرفت اما طبق قانون و دستورالعمل ابلاغی محیط زیست رهاسازی سگ های بدون صاحب تخلف است از این رو ما فقط به هنگام واگذاری این سگ ها به اشخاص واقعی اقدام به عقیم سازی و پلاک کوبی می کنیم.

مدیرکنترل حیوانات مضر شهری یادآور شد: همچنین به هنگام واگذاری از صلاحیت فرد داوطلب برای نگهداری مطمئن می شویم و پس از تزریق واکسن هاری و صدور شناسنامه بهداشتی این واگذاری به اشخاص حقیقی به طور مثال برای نگهبانی سگ در گاراژ، باغ یا کارخانه ها انجام می شود.

وی این را هم گفت که شهرداری فقط نقاهتگاه کهریزک را برای نگهداری سگ های بدون صاحب دارد و بقیه اماکن نگهداری دست حامیان حیوانات است.

 

به گفته گودرزی، بیشتر هزینه نگهداری سگ های بدون صاحب توسط خیران و حامیان حیوانات تامین می شود.

وی ادامه داد: هم اکنون نقاهتگاه آرادکوه ۲ هزار ظرفیت دارد که توسعه آن را شروع کرده ایم و ۲ هکتار زمین برای این امر اختصاص یافته که سال بعد این ظرفیت تا هشت هزار قلاده می رسد.

گودرزی افزود: تعداد سگ های بدون صاحب ۱۰ هزار قلاده تخمین زده می شود درحالی که ما سال آینده فقط تا هشت هزار قلاده ظرفیت پذیرش و نگهداری خواهیم داشت.

او ساماندهی سگ های بدون صاحب را در گرو همکاری مردم دانست و توصیه کرد: شهروندان از غذارسانی بی رویه به این حیوانات خودداری کنند و باید آگاهی آنها را در این زمینه بالا برد.

گودرزی همچنین هشدار داد: شهروندان نباید به صفحه های مجازی متعدد که با ادعای حمایت از حیوانات فعالیت دارند، اعتماد کنند تا ما بتوانیم ساماندهی را به نتیجه برسانیم.

وی تاکید کرد: خیلی از غذارسانی های نابجا و از سردلسوزی به سگ های بدون صاحب و البته منفعت و درآمد صاحبان برخی از این صفحه های مجازی باعث شده نتوانیم در کوتاه مدت به هدف گذاری خود که ساماندهی یکساله سگ های تهران است، برسیم.

دیگر خبرها

  • لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم
  • آشنایی با زنان عارفی که مردان دانشمند از محضرشان درس گرفتند
  • ادامه رکوردزنی‌های دولت رئیسی؛ بالاترین تورم ۸۰ سال اخیر ایران ثبت شد
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران
  • رجب‌زاده: حکم کمیته انضباطی را باور نمی‌کنم
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست
  • از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خندیدن به «قضاوت»
  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • شعار بانک در سال جاری، توجه به سرمایه انسانی به عنوان هسته‌ اصلی توسعه بانک است