Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شاخص کل بورس اوراق بهادار با کاهش 2682 واحدی معادل 0.18 درصد به یک میلیون و 470 هزار و 985 واحد رسید. همچنین در فرابورس شاخص کل با رشد 96 واحدی به 18 هزار و 465 واحد رسید.
به گزارش خبرگزاری آریا ، امروز تالار شیشه‌ای در پنجمین و آخرین روز کاری هفته (چهارشنبه دوازدهم آذرماه 99)، شاهد روند نزولی تعدادی از شاخص‌های منتخب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گونه ای که شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با کاهش 701 واحدی معادل 0.18 درصد به رقم 384 هزار و 690 واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز، با رشد 3299 واحدی معادل 0.79 درصد، عدد 423 هزار و 184 واحد را به نمایش گذاشت.
شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش 2160 واحدی به رقم 277 هزار و 108 واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، 1511 واحد کاهش را رقم زد و به سطح 2 میلیون و 14 هزار واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با 6339 واحد افزایش به رقم یک میلیون و 76 هزار واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با 10125 واحد افزایش همراه بود و عدد 2 میلیون و 974 هزار واحد را به نمایش گذاشت.

بر اساس این گزارش، در معاملات امروز بورس تهران، نمادهای معاملاتی وبملت، کگل، شپنا، شتران، خودرو، رمپنا، وتجارت و شستا، با بیشترین کاهش، تاثیر منفی در روند نزولی شاخص کل بورس داشتند. در مقابل، نمادهای معاملاتی تاپیکو، اخابر، وپارس، حکشتی، شیران، همراه و کاوه، بیشترین تاثیر مثبت را در برآورد نماگر کل بورس داشتند.
با پایان فعالیت بازار سرمایه در پنجمین روز کاری هفته، معامله‌گران بورس 14 میلیارد و 584 میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب 2 میلیون و 307 هزار نوبت معامله و به ارزش 158 هزار و 298 میلیارد ریال داد و ستد کردند.
در بازار امروز، بیشترین افزایش قیمت متعلق به نماد زمگسا(کشاورزی‌ ودامپروی‌ مگسال‌) با 5.8 درصد رشد بود و پس از آن، نمادهای کدما، سصفها، های وب، امید، فاسمین، وپترو بود. همچنین نماد معاملاتی ساربیل(سیمان آرتا اردبیل) با 4.88 درصد، بیشترین کاهش قیمت را داشت و پس از آن نیز، نمادهای وملی، لخزر، لپارس، خوساز، فنورد و خشرق بود.
پُرتراکنش‌های بازار امروز
روند معاملات امروز بازار سرمایه نشان می‌دهد که نمادهای معاملاتی شستا، وتجارت، خودرو، شپنا، خگستر، فولاد، شتران و ولپارس، به عنوان پرتراکنش‌ترین نمادهای بازار معرفی شده‌اند.
بیشترین عرضه و تقاضا
بر اساس این گزارش، نمادهای معاملاتی های وب، وتوکا، فاسمین، بموتو، سیمرغ، وتجارت و حفاری با بیشترین تقاضا مواجه شدند و در مقابل نیز نمادهای معاملاتی پدرخش، شپنا، انرژی1، ومعادنح، وملی و شبندر بیشترین حجم عرضه را داشتند.
نوسان نماگر صنایع
معاملات بازار سرمایه در پنجمین روز هفته، شاخص صنایعی همچون اطلاعات و ارتباطات، ذغال سنگ، سایرمالی، زراعت و حمل و نقل با افزایش و شاخص صنایع وسایل ارتباطی و محصولات چرمی با کاهش مواجه شدند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کل بورس شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) با افت ۲۰۶۴۶.۵۳ واحدی به ۲,۲۳۹,۰۹۸.۷ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به ریزش ۶۹۳۸.۱۷ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۶.۴۰۴ میلیارد سهم بود که طی ۳۱۳,۵۲۰ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۰,۷۴۳.۲۸۵ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۷,۳۴۰,۳۰۸.۲۰۷ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6098131 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ریزش ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • لحظه به لحظه با بورس / کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل
  • کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل بورس
  • تابلوی بورس، تابلوی رکود
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل