Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@02:23:04 GMT

مسی باشد یا نباشد بارسلونا قدرتمند است

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۵۱۶۴

مسی باشد یا نباشد بارسلونا قدرتمند است

از نظر سرگی روبروف عدم حضور مسی در بازی امشب روی کیفیت بارسا تاثیری نخواهد گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته رونالا کومان سرمربی بارسا اسامی بازیکنانش برای بازی برابر فرانس واروش را اعلام کرد. در این فهرست نام لیونل مسی، مارک آندره تراشتگن و فیلیپ کوتینیو دیده نمی شد و مربی هلندی به هر سه استراحت داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب بارسا با ترکیبی جوان و متفاوت به مصاف حریف مجار خواهد رفت. بازی برای بارسا تنها از حیث رقابت برای صدرنشینی اهمیت دارد.

 

 

 

 

سرگی ربروف سرمربی فرانس واروش در مورد این بازی گفت:« بارسا در بازی قبلی برابر دینامو با ترکیب ذخیره هایش بازی کرد و همچنان تیمی قدرتمند بود. در این تیم برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت، رقابت بالایی وجود دارد و مهم نیست چه کسی در میدان باشد؛ چون همه بازیکنانش قدرتمند و باکیفیتند.»

 

ربروف که به ویروس کرونا مبتلا بود ولی توانست آن را شکست دهد، ادامه داد:« بارسا خوب حمله می کند و بدون مسی هم قوی است. ما هم برابر این تیم شانس های خودمان را خواهیم داشت و ابتدا می خواهیم خوب دفاع کنیم و به وقت لزوم حمله نیز خواهیم کرد. بازی رفت را 5-1 بردند چون اولین بار بود بازیکنانم برابر چنین تیم قدرتمندی قرار می گرفتند. حالا تجربه مان بیشتر شده و این می تواند کمک مان کند.»

  لیونل مسی بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۵۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس موفق شد در ضربات پنالتی برابر کاونتری به پیروزی برسد و راهی دیدار فینال شود تا برای کسب جام مقابل منچسترسیتی به میدان برود.

شرایط دشواری که شیاطین سرخ در این فصل پشت سر گذاشته‌اند باعث شده است که بازیکنان این تیم از نظر روحی تحت فشار باشند و البته تعداد مصدومان زیاد آنها هم باعث شده که شرایط برای رویارویی با شاگردان پپ گواردیولا سخت باشد.

تن‌هاخ در گفتگو با خبرنگاران درباره بازی دشوار برابر منچسترسیتی اظهار داشت:«باید بگویم با توجه به تمامی مشکلاتی که داریم بدون شک بازیکنان باید از جان مایه بگذارند. رسیدن به فینال هم دستاورد بزرگی برای ماست اما برای فتح جام اینجا هستیم.

فقط اینکه به فینال برسیم باعث رضایت ما نمی‌شود. ما می‌خواهیم قهرمان شویم و این چیزی است که برای آن تلاش خواهیم کرد. به همین دلیل است که من در ۱۰ سال دوران کارم به عنوان سرمربی موفق بودم چون همیشه سعی کردم بازیکنانم را با بیشترین توان در زمین قرار دهم و بهترین بازی را از آنها بگیرم.»

دیگر خبرها

  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم