Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «هادی قبیسی» نویسنده و تحلیلگر سیاسی لبنانی با اشاره به ترور شهید دکتر «محسن فخری زاده» دانشمند صنعت دفاعی ایران گفت که رژیم اسرائیل به دنبال ترور دانشمندان، اندیشمندان و فرهیختگان سه کشور عربی سوریه، عراق و لبنان با هدف برهم زدن اوضاع در منطقه است.

وی تصریح کرد: رژیم اسرائیل برنامه‌ای قدیمی برای حذف فیزکی دانشمندان مسلمان در خاورمیانه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبیسی که امروز (چهارشنبه) با پایگاه خبری «المعلومه» عراق گفت و گو می‌کرد، خاطرنشان ساخت: اتخاذ جوانب احتیاط امنیتی در عراق، سوریه و لبنان مانع از توانایی رژیم اسرائیل برای اجرای هرگونه ترور در خاک این کشورها می‌شود.

بعد از ظهر روز جمعه ۷ آذر ماه عناصر تروریستی مسلح، خودرو حامل فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار داده و وی را به شهادت رساندند.

این اقدام تروریستی با محکومیت احزاب، نهادها، تشکل‌های اسلامی، شخصیت‌ها، سازمان‌ها و کشورهای مختلف روبرو شده است.

در عراق جریان‌ها و شخصیت‌های مختلف سیاسی و گروه‌های مقاومت اسلامی در بیانیه‌های مختلف، این ترور جنایتکارانه را محکوم کرده‌اند.

برچسب‌ها محسن فخری‌زاده شهید صنعت دفاعی بغداد پروندهٔ خبری ترور دانشمند ممتاز هسته ای و دفاعی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محسن فخری زاده شهید صنعت دفاعی بغداد محسن فخری زاده شهید صنعت دفاعی بغداد اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۵۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده

انتشار پستی از رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در شبکه ایکس درباره سفرش به عراق، با واکنش منفی گسترده کاربران عراقی مواجه شده است که محتوای آن توهین به بغداد و کشورشان دانسته اند.

به گزارش خبرآنلاین اردوغان در بخشی از این توییت بغداد پایتخت عراق را با عبارت «یکی از شهرهای تمدن کهن ما» توصیف کرده است.

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • السنوار، کابوس صهیونیست‌ها
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • اسرائیل؛ اسم رمز سکوت تاریخی اعراب!
  • حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی