Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،با وجود افزایش چشمگیر تعداد کاربران این شبکه اجتماعی، می‌توان گفت ردیت از رقبای اصلی خود بسیار عقب مانده است به طوری که توئیتر با ۱۸۷ میلیون کاربر و فیسبوک با ۱.۸۲ میلیارد کاربر فعال روزانه اکنون بسیار با این مجموعه فاصله دارند. از طرفی باید گفت هیچ‌یک از شبکه‌های اجتماعی دیگر رشد تعداد کاربران روزانه را تا این اندازه به خود ندیده‌اند و ردیت در این بخش از رقبای خود بهتر عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش‌های منتشر شده توئیتر طی یک سال گذشته ۲۹ درصد و فیسبوک ۱۲ درصد رشد تعداد کاربران فعال را داشته‌اند.

 

افزایش تبلیغات در برنامه ردیت

این اولین باری است که شرکت سازنده تصمیم می‌گیرد اطلاعات مربوط به تعداد کاربران فعال روزانه ردیت را با رسانه‌ها و مخاطبان خود در میان بگذارد. این شرکت در گذشته اطلاعاتی از تعداد کاربران فعال در یک ماه را به رسانه‌ها اعلام کرد که مطابق با ۴۳۰ میلیون نفر با رشد ۳۰ درصدی سالانه بود. به نظر می‌آید شبکه اجتماعی ردیت در نظر دارد سرویس تبلیغاتی خود را افزایش دهد و اعلام تعداد کاربران فعال روزانه نیز راهی برای جذب شرکت‌های تبلیغاتی است.

این مجموعه همچنین از سال ۲۰۱۸ سعی داشته برنامه خود را با بروزرسانی‌های مختلف مواجه کند و طراحی جدیدی را بر روی آن اعمال کند. ردیت در حال حاضر نظارت دقیق‌تری بر روی گروه‌های داخل شبکه مجازی خود دارد و بسیاری از جوامع مشکل‌ساز برنامه را مسدود ساخته است. با چنین اقداماتی ردیت فضایی دوستانه‌تر را برای کاربران ایجاد می‌کند و می‌تواند تعداد کاربران خود را سریع‌تر افزایش دهد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ردیت 52 ملیون نفر تعداد کاربران فعال فعال روزانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۵۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

به گزارش قدس آنلاین، مهدی صحابی مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی، گفت: از ابتدای سال جاری تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مبلغ ۴.۰۸۴ همت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت شده است که این مبالغ نشان دهنده رشد تسهیلات ازدواج به میزان ۲۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی در ادامه تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، مبلغ ۱.۵۵۴ همت تسهیلات قرض الحسنه فرزند به متقاضیان پرداخت شده است که نشان دهنده ۲۳ درصد رشد بابت تسهیلات فرزندآوری نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. از زمان ابلاغ مصوبه شورا در تیرماه سال ۱۴۰۱ تا تاریخ ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، تعداد ۵۰۰ هزار و ۵۵۶ نفر تشکیل پرونده داده‌اند که از این تعداد، ۴۴۱ هزار و ۷۶۷ نفر به مبلغ ۳۳.۴ همت تسهیلات دریافت کرده اند.

صحابی با اشاره به آمار وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: حسب آمار اخذ شده از سامانه طرح‌های جامع حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی تا تاریخ ۰۹/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ تعداد ۱.۳۳۰.۷۹۵ نفر متقاضی جهت اخذ تسهیلات مزبور به بانک‌های عامل مراجعه کردند که از این تعداد، ۴۶۱.۴۴۲ نفر (در حدود ۳۵ درصد) بنا به دلایل درج شده در سامانه مذکور از جمله نداشتن مدارک موردنیاز، نداشتن وثایق قابل‌قبول، وجود معارض در زمین ملکی، نداشتن پروانه ساختمانی، عدم امکان تأمین سهم آورده متقاضی و....، فاقد شرایط لازم جهت اخذ تسهیلات موصوف می‌باشند.

براین اساس، حسب آمار اعلامی در سامانه مربوطه وزارت راه و شهرسازی، از تعداد ۸۶۹،۳۵۳ نفر واجدین شرایط اخذ تسهیلات مذکور، تعداد ۷۹۳،۷۳۲ نفر (در حدود ۹۱ درصد از متقاضیان واجد شرایط) موفق به انعقاد قرارداد به مبلغ ۴‏‏‏‏‏‏/۲۶۶ هزار میلیارد تومان شدند.‏‏

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • «وعده صادق»؛ عملیاتی که نباید فراموش شود
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر
  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...
  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی