Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نصرت الله لطفی در جلسه ای که پیش از ظهر امروز با حضور مدیران دفتر مرکزی و رؤسای دفاتر استانی این شورا به صورت ارتباط تصویری برگزار شد، ضمن تسلیت و محکومیت ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای کشورمان شهید محسن فخری زاده اظهار داشت: نظام و انقلاب اسلامی بی شک یکی از سرمایه های ارزشمند و گرانبهای خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید فخری زاده دانشمند و شخصیت کم نظیری بود که توسط شقی ترین انسان نماهای مزدور و دشمنان کینه توز ایران و ایرانی مقتدر به شهادت رسید و دست پلید و کثیف رژیم کودک کش، غاصب و جعلی رژیم صهیونیستی نیز در این جنایت مشهود است.

لطفی تاکید کرد: امیدواریم به توفیق الهی و با رعایت همه ملاحظاتی که قطعاً در دستور کار مسئولین نظام مقدس دینی است، در مقام عمل و به زودی شاهد انتقام سخت از عاملان و آمران این جنایت بزرگ و ددمنشانه باشیم.

وی با اشاره به ترور و به شهادت رساندن شخصیت هایی همچون آیت الله دکتر بهشتی و سردار سلیمانی و سایر شخصیت های بزرگ، مقامات و دانشمندان ایرانی در طول چهل سال گذشته اضافه کرد: توانمندی ها و افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدا تا کنون ثابت کرده است که هر چند از دست دادن این شخصیت های بزرگ بسیار سخت و تلخ است، اما خللی در عزم و اراده ملت ایران و اقتدار و بالندگی نظام بوجود نمی آورد چرا که این نظام مقدس، یک نظام متکی به اشخاص نیست، همانگونه که پس از شهادت آیت الله دکتر بهشتی (رحمت الله علیه)، با قدرت به راه خود ادامه داد و هیچ کس باور نمی کرد، پس از 40 سال شاهد این همه اقتدار و بالندگی و تأثیرگذاری در عرصه های بین المللی باشیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: همانطور که در پیام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز بر آن تاکید شد، انشاالله با استعانت از خداوند قادر متعال، به زودی از عاملان و آمران این جنایت به خصوص

دولت های تروریست و تروریست پرور، انتقام سختی خواهیم گرفت تا درس عبرتی برای جنایتکاران و همچنین موجب بازدارندگی در تکرار اینگونه جنایات باشد و از سویی با شهادت این دانشمند عزیز هسته ای راه این شهید و سایر شهیدان انقلاب اسلامی با قدرت و قوت بیشتری ادامه خواهد یافت.

اخبار مرتبط واکنش شورای امنیت به ترور شهید فخری زاده چه خواهد بود؟ آیت الله موسوی تبریزی: برخی تلاش می‌کنند ترور شهید فخری زاده را دستاویزی برای تندروی‌های خود کنند گاردین: ترور دانشمند هسته‌ ای ایران، «عملی غیر مسئولانه» بود انتقاد مصطفی معین از تکذیب ترور دانشمندان برای زیرسوال نرفتن سیستم اطلاعاتی: پنهان کاری دیگر جواب نمی‌دهد! + تصاویر کدام کشورها ترور شهید فخری زاده را محکوم کرده اند؟ اتحادیه اروپا ترور شهید فخری زاده را عملی مجرمانه دانست شهید فخری زاده پس از ترور سردار سلیمانی چه هشداری داده بود؟ واکنش سعودی ها به ترور شهید فخری زاده شهید فخری زاده با چنین سلاحی ترور شد؟ + تصاویر سخنگوی دولت: مسدود کردن روزنه‌های صلح از اهداف ترور شهید فخری‌زاده بود

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ترور دانشمندان هسته ای نصرت الله لطفی ترور محسن فخری زاده ترور شهید فخری زاده سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 ترور شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۵۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین علیه رژیم منحوس صهیونیستی بود.

محسن منصوری دوشنبه شب در اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: ما در همه شاخص های اقتصادی از رشد اقتصادی، کاهش نرخ بیکاری، کنترل نقدینگی و افزایش تولید رو به پیشرفت هستیم.

وی اظهار کرد: هر چند مشکلات معیشتی و اقتصادی داریم اما امیدواریم به برکت کار جهادی دولت روز به روز شاهد روزهای بهتر باشیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه به برکت ایستادگی بر آرمانهای انقلاب به قله نزدیک تر شده ایم، خاطرنشان کرد: در این مسیر کم و کاستی هایی داریم، اما برای رسیدن به اهداف، ظرفیت ها و ابزارهای لازم همچون سرمایه عظیم انسانی، ذخایر بزرگ مادی ومعنوی، موقعیت ژئوپولتیک منحصر به فرد، دسترسی های ویژه، معاون بزرگ، نفت و گاز، در کنار روح ایمانی و جهاد و شهادت با راهبری مقام معظم رهبری وجود دارد که برای تکمیل پازل پیشرفت و تعالی کشور هیچ کم و کاستی وجود ندارد.

منصوری با اشاره به اینکه در دوره عزت و اقتدار جمهوری اسلامی به سر می بریم، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران میدان داری می کند.

وی با بیان اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان کهگیلویه تجلی غیرت، آزادگی، دلدادگی و ایستادگی و مردمانی سراسر نور و سلحشور، شجاعت مخلص و پای کار آرمان‌های انقلاب هستند، ادامه داد: بواسطه شهدا الگوهای موفقی به منصه ظهور گذاشته شد و کشور ما سرشار از اسطوره‌هاست. اتفاقات بردگی را پست سر گذاشتیم و کشور آزمون‌های بزرگی را پست سر گذاشت که با تکیه بر دین مداری مردم از ین آزمون ها عبور کردیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور عنوان کرد: احترام به مقام شهدا و این ارزش های والا ضروری است و شهید حق شفاعت دارد. حرکت شهدا مصداق نوع دوستی، از خود گذشتگی و ایثار و عبور از سختی های مضاعف برای رسیدن به هدف است.

منصوری با اشاره به ترویج فرهنگ شهادت تاکید کرد: این سرمایه معنوی شیعه باید مورد توجه قرار بگیرد و قرار گیری در این مسیر به معنای ایستادن در جای درست است چراکه شهدا معیار حق و باطل هستند و به ما درس برتری در جنگ اراده ها را دادند.

وی با اشاره به اتفاقا منحصر به فرد در سراسر دنیا تصریح کرد: همه دنیا منسجم شدند تا به جبهه مقاومت آسیب بزنند اما روز به روز بر قدرت جبهه مقاومت با محوریت ایران افزوده می شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: امروز شاهد شکل گیری آرایش متفاوتی در جهان هستیم و در مسئله غزه، وعده صادق و طوفان الاقصی اقدامات متفاوتی را دیدیم. عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونسیتی فخر اسلام و مسلمین بود.

منصوری افزود: تحولاتی در حال شکل گیری است که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان نظم نوین یاد کردند.

وی اظهار کرد: امروز عصای موسی انقلاب اسلامی راهبردهای مقام معظم رهبری، عنایت شهدا، دعای خیر مردم، ظرفیت نیروهای مومن و انقلابی سپاه و بسیج و نیروهای مسلح کشور، موشک ها، ظرفیت‌های بزرگ نظامی و راهبردهای امام راحل است.

به گزارش ایسنا، معاون اجرایی رئیس جمهور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، شهرستان کهگیلویه و شهید هدایت الله طیب بیان کرد: این شهید پیش از انقلاب اسلامی در بهترین دانشگاه آمریکا پذیرفته می شود اما وقتی جنگ تحمیلی شروع شد به ایران برگشت و به جبهه اعزام شد و در وصیت نامه خود قید کرد که اگر شهید شدم جنازه ام را در روستایم دفن کنید تا مسئولان بواسطه آرامگاهم به این منطقه توجه و خدمت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • موتور توربو بهتر است یا تنفس طبیعی؟
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • ‌بری: طرح پیشنهادی فرانسه را دریافت نکرده‌ایم/ نبرد ما تا توقف جنگ در غزه ادامه می‌یابد
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز