Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مدیرکل گمرک بوشهر از استقرار سگ‌های موادیاب در گمرک بوشهر با همکاری پلیس مواد مخدر ناجا خبر داد و گفت: در راستای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر از امکانات و تجهیزات گوناگون از جمله سگ‌های موادیاب استفاده می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، بهروز قره بیگی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر برخورد قاطع با قاچاق کالا و مواد مخدر اظهار داشت: گمرک در کنار حمایت از تجارت سالم و توسعه صادرات غیرنفتی در سال جهش تولید همواره به دنبال برخورد قاطع با متخلفان، قاچاقچیان مواد مخدر و افراد فرصت طلب که قصد ایجاد اختلال در امر صادرات و فعالیت تجار خوشنام کشورمان دارند، می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مقابله با قاچاق موادمخدر از استقرار سگ‌های مواد یاب در گمرک بوشهر با همکاری پلیس مواد مخدر ناجا خبر داد و گفت: تشدید مبارزه با قاچاق مواد مخدر، بهره‌گیری بیشتر از توان سگ‌های مواد یاب مخدر و شیوه‌های نوین در دستور کار این ستاد و پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفته است.

سگ‌های موادیاب در گمرک‌های جنوبی استان بوشهر مستقر شدند 3.7 تن مواد مخدر با تلاش پلیس استان بوشهر کشف شد 8.5 تن موادمخدر در استان بوشهر کشف شد

 مدیرکل گمرک بوشهر بیان کرد: با استفاده از سگ‌های موادیاب در کنار استفاده از سیستم کنترل نامحسوس "ایکس‌ری"، همه محموله‌های شناورها به ویژه شناورهایی که حامل کالاهای صادراتی از گمرک بوشهر خواهند بود، مورد بازرسی قرار خواهند گرفت.

قره‌بیگی با بیان اینکه این اقدام علاوه بر گمرک بوشهر در سایر گمرکات  انجام می‌شود اظهارداشت: تیم سگ‌های موادیاب در گمرک‌های  مختلف استان بوشهر مستقر می‌شوند.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سگ های موادیاب در گمرک استان بوشهر سگ های مواد گمرک بوشهر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان

ایسنا/تهران فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهارستان از شناسایی و دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید عسکری نیا در این خصوص اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان در راستای برنامه‌های مقابله‌ای خود با خرده‌فروشان مواد مخدر با انجام اقدامات هوشمندانه موفق به شناسایی ۹ نفر از خرده فروشان مواد افیونی در این شهرستان شدند.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل سکونت این افراد اعزام و طی عملیاتی ضربتی، آنها را دستگیر کرده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل دادند.

سرهنگ عسکری نیا در پایان خاطر نشان کرد: عزم پلیس برای مقابله با سوداگران مرگ و دستگیری توزیع کنندگان مواد افیونی جدی است. از شهروندان انتظار داریم که اخبار و اطلاعات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • پلیس در تعقیب همدست ال چاپو | سلطان مواد مخدر اکوادور چه کسی است؟