Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@07:27:15 GMT

کی روش رفت؛ پوچتینو یا آنچلوتی را بیاورید

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۵۴۱۳

کی روش رفت؛ پوچتینو یا آنچلوتی را بیاورید

کارلوس کی روش سرانجام پس از حرف و حدیث های بسیار از سمت سرمربیگری تیم ملی کلمبیا برکنار شد.

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش سرانجام به پایان کار خود در تیم ملی کلمبیا رسید. این مربی پرتغالی 663 روز بر مسند کار بود و در این مدت بیشتر از همه به داوینسون سانچز مدافع تاتنهام میدان داد. زیر نظر کی روش او 1272 دقیقه بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی روش در مجموع به 43 بازیکن شانس پوشیدن پیراهن تیم ملی کلمبیا را داد.

 

 

 

 

با کی روش کلمبیا در دور گروهی مقدماتی جام جهانی با کسب 4 امتیاز در رده هفتم قرار گرفته و ماه مارس باید میزبان برزیل باشد و سپس به زمین پاراگوئه برود اما با یک سرمربی جدید.

کی روش در 18 بازی با کلمبیا، 9 برد، 5 تساوی و 4 شکست کسب کرد. تیم او 22 گل زد و 15 گل نیز دریافت کرد اما برنامه برای مربی بعدی چگونه است؟ یک مربی کلمبیایی باید جانشین او شود یا یک مربی خارجی دیگر؟ پیش از کی روش هکتور پکرمن آرژانتینی سال ها هدایت کلمبیا را برعهده داشت.

 

 

 

 

ال یونیورسال در یک نظرسنجی مشخص کرده است که بیشتر کلمبیایی ها خواهان مربی خارجی هستند.

 

آدریانو کونترراس 52 ساله می گوید:« می دانستم کی روش برکنار می شود. حالا باید یک مربی خارجی دیگر که بازیکنانش را رسوا نکند بر سر کار بیاید. مربی در حد مورینیو و پیگرینی. یک مربی با شخصیت واقعی.»

 

خاویر هایدار 39 ساله می گوید:« کسی که می آید، باید دو بازی بعدی مقدماتی جام جهانی را ببرد و تیمی برای فتح کوپا آمه ریکا مهیا کند. او البته باید چشم به آینده نیز داشته باشد. او باید استعدادهای کلمبیا را شناسایی کرده و به آنها میدان بدهد. مارسلو گایاردو(سرمربی ریورپلاته) یا کارلو آنچلوتی مدنظرم هستند.

 

 

 

 

خورخه مارتینز 42 ساله می گوید:« من هم مربی خارجی را مناسب تر می دانم چرا که فشار کمتری روی او خواهد بود. مائوریسیو پوچتینو مورد علاقه من است.»

 

فردی هرناندز 37 ساله:« هر کسی می آید، بهتر است سبک و روش قدیمی تیم ملی با هکتور پکرمن را تغییر ندهد. او باید تیم کلمبیا و فوتبال آمریکای جنوبی را خوب بشناسد. میگل آنخل روسو سرمربی بوکا می تواند مربی بعدی ما باشد.»

 

 

 

کلمبیا کارلوس کی روش(سرمربی) تاتنهام تیم ملی کلمبیا اورتون خوزه پکرمن (سرمربی) ژوزه مورینیو (سرمربی) کارلو آنچلوتی (سرمربی) موریسیو پوچتینو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کلمبیا کارلوس کی روش سرمربی تاتنهام تیم ملی کلمبیا اورتون ژوزه مورینیو سرمربی کارلو آنچلوتی سرمربی تیم ملی کلمبیا مربی خارجی یک مربی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۵۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی سرمربی پرسپولیس می‌شود؟

 رضا درویش درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: امروز یک کار نشدنی و غیر ممکن، ممکن شد. از سال ۶۴ و نزدیک به ۴۰ سال است سابقه همکاری با پرسپولیس را دارم و از آن روز تا الان شنیده بودم که واگذار می‌شود. خدا را شکر کار بسیار بسیار بزرگی انجام شد؛ این واگذاری نشان دهنده اراده همت مسئولان بود و زحمات طاقت فرسایی کشیده شد؛ هم وزارت ورزش و هم وزارت اقتصاد و دارایی.

وی ادامه داد: جا دارد از آقای قربان‌زاده (رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی) تشکر کنم که امروز نبود، ولی در گذشته زحمات بسیار زیادی کشید. آن زمان گفتم کار بسیار بزرگی است. تا الان دغدغه ما مجوز حرفه‌ای بود و خدا را شکر با این واگذاری این دغدغه برطرف می‌شود. یکی از ارکان کسب مجوز حرفه‌ای رفع مشکل مالی بود که یقیناً با آمدن کنسرسیوم بانکی این مشکل برطرف می‌شود و باشگاه باید در پی این باشد که چطور سطح تیم را ارتقا دهد و به قهرمانی آسیا فکر کند.

درویش در مورد اینکه با توجه به سابقه همکاری با بانک خریدار پرسپولیس ابقای او در مدیرعاملی محتمل به نظر می‌رسد، گفت: تازه چند دقیقه است واگذاری انجام شده و فرصت این حرف‌ها نبوده است. یقیناً همه این آقایان به دنبال این هستند که سطح تیم را ارتقا دهند و هواداران خوشحال شوند. برای اینکه هوادار خوشحال شود باید تیم نتایج خوبی بگیرد. مهم این است که جایگاه پرسپولیس بالا باشد، چه ما باشیم و چه نباشیم. ۴۵ سال است پرسپولیس بعد از انقلاب اداره شده و قهرمانی‌های زیادی هم به دست آورده است. مدیران زیادی هم زحمت کشیدند، امروز که ما هستیم و اگر یک روز هم قرار شد برویم حتما یک مدیر با تدبیر بهتر می‌آید که مشکلات را حل کند.

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به سوالی درباره شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس و همچنین تمدید قرارداد اوسمار عنوان کرد: با اوسمار صحبتی درباره وضعیت تیم و دو بازی آینده داشتیم. قرار شد بعد از بازی با سپاهان برنامه‌اش را بدهد. او قبل از این هم نشان داده بود مربی بزرگ و با درکی است، ضمن اینکه بسیار با باشگاه و بازیکن همراه است. قطعاً اولین گزینه‌ای ما که به آن فکر می‌کنم اوسمار است.

وی افزود: پرسپولیس خانه دایی است. ما با او مشورت هم می‌کنیم. آخرین صحبتی که با دایی چند ماه پیش داشتم اصلاً بحثی برای حضور در فوتبال ندارد. متأسفانه بعضی‌ها به این مسائل دامن می‌زنند تا فضای پرسپولیس را ملتهب کنند. چهار، پنج تیم بالای جدول را نگاه کنید، کدام خبرنگار از مدیر آن تیم پرسیده که آیا با بازیکن تمدید کردید؟ در این سه هفته اخیر مدام از ما می‌پرسند. چرا از تیم‌های دیگر نمی‌پرسند؟ حتی در مورد مربی آن‌ها هم نمی‌پرسند. این‌ها دنبال حاشیه هستند.

دیگر خبرها

  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • علی دایی سرمربی پرسپولیس می‌شود؟
  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • پوچتینو: ثابت کنید اینجا اف‌سی کول پالمر نیست!‏