Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@17:22:30 GMT

لبنانی‌ها تصاویر «محمد بن سلمان» را آتش زدند

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۵۵۳۵

لبنانی‌ها تصاویر «محمد بن سلمان» را آتش زدند

خبرگزاری مهر: به نقل از العهد، شماری از لبنانی‌های ساکن اردوگاه «البداوی» واقع در شمال لبنان در اعتراض به عادی سازی روابط عربستان سعودی با رژیم صهیونیستی، اقدام به برگزاری تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، لبنانی‌ها در جریان برگزاری این تجمع اعتراض آمیز در اردوگاه البداوی شعار‌هایی را علیه عربستان سعودی سر دادند و هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه لبنانی العهد اعلام کرد که شرکت کنندگان در تجمع مذکور تصاویری از محمد بن سلمان را که همراه با پرچم رژیم صهیونیستی بود، در مکان برگزاری تجمع به آتش کشیدند. این اعتراضات پس از آن برگزار شد که اخیراً بن سلمان نشستی را با نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شهر «نئوم» برگزار کرده بود.

گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای در واکنش به سفر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان تاکید کردند: ما استقبال از این جنایتکار تروریست در عربستان را به شدت محکوم می‌کنیم. استقبال از این جنایتکار در عربستان غیرقابل توجیه است.

منبع: فردا

کلیدواژه: محمد بن سلمان لبنانی ها رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) لحظه واژگونی خودروی بن گویر وزیر امنیت رژیم صهیونیستی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • تجمع دانشگاه‌های ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکایی
  • (ویدیو) لحظه واژگونی خودروی بن گویر وزیر امنیت رژیم صهیونیستی
  • خودروی وزیر امنیت رژیم صهیونیستی چپ کرد (ببینید)
  • پاسخ ایران نسبت به رژیم صهیونیستی تنبیهی بود، زدند و ما محکم زدیم
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد