Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب درویشی روز چهارشنبه در نشست مشترک ستاد مقابله کرونای شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل افزود: کاهش شمار ابتلا و فوتی‌های بیماری کووید ۱۹  نتیجه اعمال محدودیت‌های کرونایی بود که جای خوشحالی دارد.

وی با قدردانی از همراهی مردم در رعایت محدودیت‌ها و کمک به کاهش آمار کرونایی‌ها ادامه داد: مردم ‌با درایت و هوشمندی این محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها را رعایت کردند تا امروز شاهد کاهش بیماری کووید ۱۹ باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با بیان اینکه شیوع کرونا رابطه مستقیمی با رعایت محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی دارد، اظهار داشت: رعایت هر چه بیشتر دستورالعمل‌ها، کاهش بیماری کووید ۱۹ را به دنبال خواهد داشت و اوضاع را به سمت عادی شدن‌ پیش می‌برد.

درویشی ادامه داد: اکنون در مرحله ممنوعیت‌ها و کنترل هوشمند بیماری هستیم و بیماران از طریق ارتباط‌گیری با اطرافیان و به طور هوشمند رصد می‌شوند، همچنین  بخش درمان نیز تجهیز خواهد شد.

وی تصریح کرد: طرح سلامت محله محور در قالب قرارگاه شهید سردار سلیمانی توسط بسیج و با محوریت فرمانداران و مدیریت سپاه در تمامی پایگاه ها، مسجدها و با کمک افراد نیکوکار در همه محله‌ها در حال اجراست و با این طرح، به طریق مختلف بیماریابی می شود.

 معاون استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: اطلاع‌رسانی و رعایت ممنوعیت‌ها به بهبود وضعیت جامعه از نظر بیماری کمک می‌کند و آینده خوبی پیش رو خواهد بود.

درویشی درباره چک‌های افرادی که در ۲ هفته اعمال محدودیت‌ها برگشت خورده است، اظهار داشت: با مصوبه‌ ارسالی به بانک‌ها، این چک‌ها رفع سوء اثر خواهد شد و پس از رفع محدودیت ها وضع به روال عادی باز خواهد گشت.

دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان تاکید کرد: محدودیت‌ها با توجه به تعداد بیماران و توسط دانشگاه علوم‌پزشکی اعلام می شود و به تبع آن برای شهرهای قرمز محدودیت اصناف شامل ۳،۲ و ۴ می‌شود و با کاهش رنگ‌بندی محدودیت‌ها کاسته خواهد شد.

وی با بیان اینکه در شهرهای قرمز یک سوم کارکنان در محل کار حاضر می‌شوند و بقیه دورکاری می‌کنند افزود: با مصوبه  اخیر، با تشخیص مدیر دستگاه سقف یک سوم نیز برداشته شده و با صلاحدید مدیر، کارکنان در محل کار حاضر خواهند شد و محدودیت برای اصناف نیز طبق همین گروه‌بندی اعمال می شود؛ همچنین محدودیت تردد ازساعت ۹ شب تا ۴ صبح اجرا خواهد شد.

محدودیت‌های جدید کرونایی از اول آذر همزمان با سراسر کشور آغاز شده و حداقل تا روز جمعه ۱۴ آذرماه جاری ادامه دارد.

بیماری ویروسی کرونا ۲۰۱۹ (COVID-۱۹) که نخستین بار در ووهان چین شناسایی شد، در نهایت به همه کشورها از جمله ایران سرایت کرد و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشت تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفری شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل، زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۸ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها کرونا اصفهان کاشان آران وبیدگل استانداری اصفهان محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا اصفهان کاشان آران وبیدگل استانداری اصفهان محدودیت های کرونا کرونا اصفهان کاشان آران وبیدگل استانداری اصفهان محدودیت های کرونا اخبار کنکور محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۵۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار و معاون توسعه و مدیریت منابع این دانشگاه معرفی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در این نشست با تبریک روز معلم گفت: اهمیت حوزه مدیریت منابع انسانی بر هیچ کس پوشیده نیست و نقش بسیار مهمی در پویایی سازمان‌ها ایفا می‌کنند

میثم عرب‌زاده افزود: به لطف الهی و تلاش مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی کاشان اکنون ۶ هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند و در آستانه چهلمین سالگشت تاسیس، این واحد این به خوبی اثرگذار است که منشأ خیرات فراوانی برای شهرستان است.

در این نشست با تقدیر از خدمات محمود محلوجی بیدگلی که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، حسین قسوری به‌عنوان معاون جدید توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان معرفی شد.

حسین قسوری عضو هیئت علمی گروه مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش ۳ درصدی حوادث منجر به فوت در استان اصفهان/ ۵۰ درصد فوتی‌های کشور مربوط به بخش ساختمان
  • سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به سالک مبتلا می‌شوند
  • بیماریی که سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به آن مبتلا می‌شوند
  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • معاون استانداری اصفهان در مدرسه دوران تحصیل خود حضور یافت
  • معاون سیاسی استانداری اصفهان در مدرسه دوران تحصیل خود حضور یافت
  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس